Italija skyrė „Facebook“ 7 mln. eurų baudą dėl netinkamos duomenų apsaugos politikos

Italijos konkurencijos prievaizdė trečiadienį pranešė skyrusi 7 mln. eurų baudą „Facebook“ už klaidinantį elgesį, susijusį su duomenų apsauga.
„Facebook“
„Facebook“ / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Pasak Konkurencijos ir rinkos priežiūros tarnybos (AGCM), amerikiečių socialinės žiniasklaidos milžinė neužtikrino tinkamo vartotojų informavimo apie tai, kaip jų duomenys renkami ir naudojami komerciniais tikslais.

2018 metais AGCM jau skyrė „Facebook“ 5 mln. eurų baudą, apkaltindama ją nesąžininga prekybos praktika, ir nurodė imtis korekcinių veiksmų.

Naujoji bauda buvo skirta todėl, kad JAV bendrovė ignoravo nurodymus pakeisti savo praktiką, kaip buvo prašyta, pranešė Italijos reguliavimo tarnyba.

Net jei „Facebook“ nebesireklamuoja kaip nemokama platforma, „betarpiškos ir aiškios informacijos apie vartotojo duomenų rinkimą ir naudojimą komerciniais tikslais vis tiek nepateikiama“, pabrėžė AGCM.

„Tai yra informacija, kuri yra reikalinga vartotojams nusprendžiant, ar prisijungti prie paslaugos, o atsižvelgiant į vartotojo pateiktų duomenų ekonominę vertę „Facebook“, tai reiškia mokėjimą už naudojimąsi paslauga“, – pridūrė Konkurencijos ir rinkos priežiūros tarnyba.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis