Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Į siuntų terminalų rinką Lietuvoje braunasi ir suomiai su „Smartpost“

Antradienį pradedami testuoti didžiųjų Lietuvos miestų prekybos centruose sumontuoti pirmieji „Itella Logistics“ siuntų terminalai „Smartpost“. Iki šių metų pabaigos planuojama iš viso įdiegti 21. Tai bus dar vienas žaidėjas šioje rinkoje, nes Lietuvoje jau veikia siuntų terminalai „LP Express“, „Omniva LT“, „DPD Lietuva“.
Siunta
Siunta / 123RF.com nuotr.
Temos: 2 Siunta Paštomatas

Tarptautines siuntas „Smartpost“ terminaluose gavėjai galės atsiimti jau šių metų gruodį. 2020 m. pirmąjį ketvirtį pradėjus funkcionuoti naujai verslo užsakymų valdymo aplikacijai visose Baltijos šalyse startuos ir sprendimas Lietuvoje veikiantiems elektroninės komercijos verslams. Tuo metu vartotojai „Smartpost“ terminalais galės siųsti siuntas kitų metų pavasarį, rašoma pranešime spaudai.

Visi „Smartpost“ terminalai be išimčių stovės patalpų viduje: prekybos, verslo centruose bei degalinėse. Tai leis apsaugoti temperatūrai jautrias prekes nuo aplinkos poveikio, ypač šaltuoju metų laikotarpiu. Segmentais montuojami terminalai yra itin mobilūs, todėl atsiras ir tose vietose, kur kitų terminalų nėra galimybės sumontuoti.

„Neabejoju, jog „Smartpost“ atėjimas į rinką reikšmingai paveiks elektroninės komercijos verslą – elektroninės prekybos nuo šiol drąsiau galės imtis ir tie verslai, kurie anksčiau baimindamiesi dėl savo produktų kokybės nesiryždavo plėtoti pardavimus internetu, o kitos siuntų pristatymo alternatyvos buvo pernelyg brangios. Verslui plėtoti elektroninę komercija bus paskata ir rinkoje naujas mūsų „Click & Collect“ sprendimas, kuris neprarandant klientų srauto į parduotuvę leis išduoti prekes be konsultanto įsitraukimo ir kartu skirti daugiau kokybiško dėmesio tiems, kurie dar tik renkasi prekes“ – sako „Itella Logistics“ direktorė Rasma Saulė.

Įmonės nuotr./Rasma Saulė
Įmonės nuotr./Rasma Saulė

„Click & Collect“ suteiks galimybę parduotuvėms prekybos vietoje turėti savo „Smartpost“ prekių išdavimo terminalus. „Itella Logistics“ pirmoji Lietuvoje siūlo tokį sprendimą verslui.

Pasak „Itella Logistics“ direktorės Rasmos Saulės, bendrovė žengia į siuntų terminalų verslą tęsdama savo verslo transformaciją bei matydama rinkos potencialą ir augančius internetinės prekybos srautus.

„Mūsų atlikti tyrimai Baltijos šalyse ir Suomijoje parodė, jog Lietuvoje bene didžiausias siuntų terminalų plėtros potencialas“ – sako ji.

Įmonės vadovė neslepia, kad sprendimą paspartino ir sutartis su stambiu pasauliniu žaidėjų elektroninės prekybos srityje. Dėl šių priežasčių jau šiemet startuoja „Smartpost“ siuntų terminalai Lietuvoje ir Latvijoje.

Tarptautinei grupei priklausanti „Itella Logistics“ žengia į naują verslo sritį Lietuvoje turėdama svarią patirtį užnugaryje. Suomijoje ir Baltijos šalyse veikianti „Posti Group“ dar 2010 m. pradėjo teikti siuntų terminalų paslaugas Estijoje, kur šiandien turi 138 terminalus, o 2011 m. ir Suomijoje. Čia įmonė šiandien valdo 1600 terminalų tinklą ir yra rinkos lyderė. Iki 2022 m. planuojama, jog Suomijoje iš viso bus 4000 „Smartpost“ terminalų.

Nuo 2002 m. Lietuvoje veikianti „Itella Logistics“ iki šiol teikė klientams krovinių gabenimo keliais, oru bei jūra paslaugas, taip pat logistikos, sandėliavimo paslaugas. 2015 m. ji pradėjo strateginį verslo transformacijos etapą persiorientuodama iš tradicinės į moderniąją logistiką ir pristatė Lietuvos rinkai siuntų kurjerių paslaugas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais