„Šio dešimtmečio viduryje „Jaguar“ bus patyręs renesansą ir taps visiškai elektriniu prabangos prekių ženklu“, – rašoma bendrovės „Jaguar Land Rover“ (JLR), ketinančios iki 2039 metų tapti klimatui neutralia kompanija, pranešime.
Anot JLR, planuojama „gerokai sumažinti ir racionalizuoti negamybinę infrastruktūrą JK“.
Bendrovė nepatikslino, ar tai reiškia, kad artimiausiu metu gali būti panaikinta darbo vietų.
JLR kasmet investuos 2,5 mlrd. svarų (2,9 mlrd. eurų) pagal savo planą „Reimagine“, numatantį, kad pirmasis visiškai elektrinis „Land Rover“ modelis pasirodys 2024 metais.
„Reimagine“ plano esmė bus tiek „Land Rover“, tiek „Jaguar “prekės ženklų elektrifikavimas, remiantis atskiromis architektūromis, turint dvi aiškias, unikalias asmenybes“, – rašoma pranešime.
„Jaguar Land Rovers“ nurodė, kad siekia, kad iki 2039 metų iki nulio sumažinti galutinį taršos balansą savo gamybos procesuose, tiekimo grandinėje ir kitoje veikloje.
„Siekdama šio užmojo, bendrovė taip pat ruošiasi laukiamam švarių kuro elementų energijos pritaikymui, atitinkančiam bręstančią vandenilio ekonomiką", – pažymėjo JLR.
„Vystymo darbai jau prasidėjo, o prototipai pasieks JK kelius per artimiausius 12 mėnesių, įgyvendinant ilgalaikę investicijų programą“, – priduriama pranešime.
JLR priklauso bendrovei „Tata Motors“, kuri yra Indijos konglomerato „Tata Group“ dalis.
„Jaguar Land Rover“ užtikrins „glaudesnį bendradarbiavimą ir dalijimąsi žiniomis su „Tata Group“ įmonėmis, siekdama padidinti tvarumą ir sumažinti išmetamųjų teršalų kiekį, taip pat pasidalyti geriausia patirtimi, kalbant apie lyderystę naujos kartos technologijų, duomenų ir programinės įrangos kūrimo srityse“, – rašoma pranešime.