„Vasariška šiluma šį kartą perskirstė pirkėjų srautus: nors bendras jų skaičius buvo praktiškai toks pat kaip pernai, šiemet daugiau nei įprasta pirkėjų sulaukėme anksti ryte ir vėlai vakare. Akivaizdu, kad žmones siekė suderinti apsipirkimą ir laisvadienį gamtoje. Ženkliai, lyginant su ankstesniais metais, išaugo ir pirkėjų Klaipėdos „Akropolyje“ skaičius – daug žmonių leido šį savaitgalį prie jūros“, – sakė bendrovės „Akropolis LT“, valdančios Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropolius“ direktorė Renata Jakubčionienė.
Pavasario nuolaidų dieną „Jamam“ „Akropoliuose“ apsiperka apie 7 proc. – 210–220 tūkst. – Lietuvos gyventojų. Pernai pavasario „Jamam“ metu „Akropoliuose“ apsilankė 212 tūkst. pirkėjų.
„Akropolis LT“ vadovė pastebėjo, kad geras oras pakoregavo ir apsipirkimo trukmę. „Į „Jamam“ dauguma pirkėjų ėjo sąmoningai, žinodami ne tik ką nori įsigyti, bet ir kurioje parduotuvėje ta prekė yra ir net kurioje lentynoje guli. Todėl vidutinis apsipirkimas truko trumpiau, o pirkėjų srautas judėjo greičiau“, – sakė R.Jakubčionienė.
Dažniausiai per „Jamam“ buvo perkami drabužiai ir avalynė, taip pat sezoninės prekės. „Parduotuvių rezultatai priklausė nuo jų siūlomo prekių asortimento bei įdirbio prieš „Jamam“. Dalies operatorių pardavimai, lyginant su įprastu šeštadieniu išaugo 5–7 kartus“, – teigė „Akropolis LT“ vadovė.
„Jamam“ dienos „Akropoliuose“ yra didžiausia nuolaidų akcija šalies mažmeninės prekybos rinkoje. Tradiciškai jos vyksta du kartus per metus – gegužę ir lapkritį. „Jamam“ metu prekybos ir pramogų centruose „Akropolis“ prekėms ir paslaugoms yra suteikiama iki 50 proc. nuolaida