Pasak bendrovės, per finansinius 2020–2021 metus, kurie baigsis kovo mėnesį, grynasis nuostolis sieks 300 mlrd. jenų, palyginti su ankstesne prognozuota 240–270 mlrd. jenų prognoze.
„Dėl griežtų pasaulinių tarptautinių kelionių apribojimų pervežimo paklausa praktiškai išnyko“, – sakoma pranešime.
„Daugelyje šalių ir vietovių vėl fiksuojami [viruso] protrūkiai, todėl sunku numatyti tarptautinės keleivių paklausos atsigavimą“, – pažymėjo bendrovė.
Laikotarpiu nuo balandžio iki gruodžio „Japan Airlines“ patyrė 212,7 mlrd. jenų grynųjų nuostolių, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpio 74,8 mlrd. jenų pelnu.
Per tą patį laikotarpį pardavimai siekė 356,5 mlrd. jenų ir buvo trečdaliu mažesni nei praėjusiais metais, kuomet pajamos iš pardavimų siekė 1,1 trln. jenų.
Praėjusią savaitę bendrovės varžovė „ANA Holdings“ išlaikė prognozę dėl rekordinių 4,9 mlrd. JAV dolerių grynųjų nuostolių šiais finansiniais metais.
Didžiausia Japonijos aviakompanija „ANA Holdings“ pranešė apie grynuosius nuostolius, siekusius 309,6 mlrd. jenų (3 mlrd. JAV dolerių), per pirmuosius devynis metų mėnesius – tai yra rekordinis rodiklis, kuris smarkiai skiriasi nuo 86,4 mlrd. jenų pelno, fiksuoto tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais.
Visgi bendrovės vykdomasis viceprezidentas ir vyriausiasis finansų pareigūnas teigė, kad „sveikimas vyksta“.
Spalį „ANA Holdings“ pranešė apie restruktūrizavimo planą, o prieš tai paskelbė, kad sustabdys įdarbinimą 2021–2022 finansiniais metais ir nepakeis maždaug 3 000 darbuotojų kasmet į pensiją išeinančių darbuotojų.
„The Nikkei Business Daily“ pirmadienį pranešė, kad maždaug 1 000 „Japan Airlines“ darbuotojų bus perkelta į grupei nepriklausančias įmones.
Japonijos avialinijos tikėjosi gerų 2020 metų, kai turėjo būti surengtos Tokijo olimpinės žaidynės, o turistų skaičius turėjo būti rekordinis.