Japonai nutarė įsigyti stambiuosius Vidurio Europos aludarius

Japonijos alaus gamybos kompanija „Asahi Group Holdings Ltd.“ sutarė už 900 mlrd. jenų (7,8 mlrd. JAV dolerių) nupirkti Belgijos alaus gamybos bendrovės „Anheuser – Busch InBev“ aktyvus Vidurio Europoje, kuriuos ši parduoda dėl 100 mlrd. JAV dolerių vertės susijungimo su „SABMiller“.
Alus
Alus / 123rf.com nuotr.
Temos: 2 Japonija Alus

Skelbiama, kad japonai įsigis „Anheuser-Busch InBev“ priklausančias įmones Čekijoje, Vengrijoje, Lenkijoje, Rumunijoje ir Slovakijoje ir įsigis tokius prekių ženklus, kaip „Pilsner Urquell“, „Tyskie“, „Lech“ ir „Dreher“.

Šių aktyvų pardavimas bus dar vienas žingsnis kelyje link susijungimo su „SABMiller“. Anksčiau „Asahi Group“ jau nusipirko iš „AB InBev“ „Grolsch“, „Peroni“ ir „Meantime“ už 2,55 mlrd. eurų.

O kinų „China Resources“ iš minėtos kompanijos nupirko „Snow“ alaus gamintoją už 1,6 mlrd. JAV dolerių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Aukščiausios klasės kavos aparatai: ar verta į juos investuoti?
Reklama
Įspūdingi baldai šiuolaikinei svetainei: TOP 5 pasirinkimai