Bendrovė „Akagi Nyugyo“, gaminanti milijonų japonų vaikų mėgstamus „GariGarikun“ ledus ant pagaliuko, penktadienį padidino šių ledų kainą pirmą kartą per 25 metus dėl ne vienerius metus trunkančios defliacijos.
Baimindamasi didžiulio visuomenės pasipiktinimo, bendrovė per nacionalinius televizijos kanalus penktadienį ir šeštadienį parodė 60 sekundžių trukmės vaizdo įrašą, kuris „YouTube“ svetainėje jau peržiūrėtas daugiau nei 900 000 kartų.
Vaizdo įraše matyti, kaip prie „Akagi Nyugyo“ būstinės stovi nusiminę vadovai ir kiti darbuotojai – iš viso maždaug 100 žmonų. Fone groja populiaraus vietos dainininko daina. Įrašo pabaigoje visi žmonės nusilenkia (tai Japonijoje yra atgailavimo ženklas) ir pasirodo užrašas: „Atsilaikėme 25 metus, tačiau ... 60»70“.
Užrašas reiškia, kad „GariGarikun“ ledų porcijos kaina buvo padidina nuo 60 jenų (54 JAV dolerio centų) iki 70 jenų (63 JAV dolerio centų). Bendrovė teigia, kad kainą padidino dėl augančių išlaidų.
Verta paminėti, kad kaina padidėjo pirmą kartą nuo 1991 metų. Beje, 1991 metų šių ledų kaina buvo padidinta 10 jenų ir tada bendrovė laikraštyje taip pat išplatino atsiprašymą.