Reklama turi daryti pasaulį geresniu
Jau rugpjūčio 16–19 dienomis jaunų ir sumanių vilniečių laukia keturių dienų kūrybinės dirbtuvės ir paskaitos, kuriose bus galima paragauti „The Atomic Garden Vilnius“ reklamos mokyklos studento gyvenimo. Lietuvos ir užsienio reklamos industrijos profesionalai ne tik taps talentų mentoriais, bet ir supažindins su kūrybos, kūrybinio rašymo (ang. copywriting) ir meno vadovavimo (ang. art direction) pagrindais. Tuo tarpu ypatingasis renginio svečias ir vienos garsiausių agentūrų pasaulyje „Ogilvy and Mather Madrid“ kūrybos vadovas Madride Paulo Areas analizuos 2016 m. geriausias „Kanų liūtų“ reklamas.
„Bendradarbiaudami su „Kanų liūtų“ atstovais Lietuvoje – „15 min“ redakcija norime konkurso dalyviams parodyti, kad reklamos industrija Lietuvoje ypatingą dėmesį skiria socialinių problemų sprendimui. Taip, kaip ir Vilniaus miesto savivaldybė bei „Susisiekimo paslaugos“ nuolat ieško būdų, kaip būtų galima pagerinti viešojo transporto paslaugas ir padaryti jas patraukliomis Vilniaus miesto gyventojams. Norėdami rasti geriausią šios užduoties sprendimą sujungiame net tris kartas: dabartinius reklamos strategijos kurso studentus, reklamos profesionalus ir konkurso dalyvius“, – sako reklamos mokyklos „The Atomic Garden Vilnius“ direktorius Aivaras Šičkus.
„Reklama turi daryti pasaulį geresniu“ – viena iš pagrindinių šių metų „Kanų liūtų“ reklamos festivalio žinučių. „Reklamoje dirbantys žmonės dažnai susiduria su tikru iššūkiu – antram kvėpavimui prikelti įvairius prekės ženklus. Tačiau adrenalinas plūsteli susidūrus akis į akį su socialinėmis problemomis, kurių sprendimas gali padaryti įtaką daugybei žmonių ir net pakeisti pasaulį“, – teigia A. Šičkus.
Kūrybiškas jaunimas kuria inovatyvų Vilnių
Kūrybiškumą skatina bei reklamos mokyklos „The Atomic Garden Vilnius“ ir „Susisiekimo paslaugų“ iniciatyvą palaiko ir Vilniaus miesto meras Remigijus Šimašius.
„Norint kurti jaunimui patrauklų miestą, labai svarbu jį išklausyti. Tad kiekvienas projektas, įtraukiantis jaunus talentus, yra vertas paskatinimo. Ypatingai tuomet, kai kalbame apie viso miesto gerovę, inovatyvų jo veidą ir kūrybiškumo plitimą“, – mintimis dalinasi Vilniaus miesto meras.
Vertins jaunimo kūrybiškumą ir kritinį mąstymą
Kitaip nei praėjusiais metais, šiemet jaunųjų talentų laukia du etapai, kurių metu bus įvertinti dalyvių kritinio mąstymo gebėjimai ir jų kūrybiškumas. Organizatoriai pirmajame etape atrinks 40 dalyvių, gebančių įtikinti komisiją savo potencialu vos viename popieriaus lape. Pildydami registracijos anketą pretendentai turės ne tik pagrįsti, kodėl jie nori mokytis reklamos mokykloje, bet ir atsakyti į kitus klausimus, kurie atskleis jų kritinio mąstymo galimybes. Registracija dalyvauti konkurse internetu bus vykdoma iki rugpjūčio 10 d. „The Atomic Garden Vilnius“ svetainėje.
Nors dalyvių, kurie turės galimybę laimėti Reklamos kūrybos kurso stipendijas, skaičius renginyje griežtai ribotas, tačiau tiesiogines paskaitų transliacijas, kurias remia Tele2 4G internetas, kiekvienas norintis galės stebėti tiesiogiai internetu, mokyklos „Facebook“ puslapyje.