Jaunųjų reklamos liūtų konkursas „Jaunieji liūtai“ – kasmetinė galimybė išbandyti save, pademonstruoti savo kūrybiškumą, drąsą ir netikėtus sprendimus, taip pat pasivaržyti su kitais kūrėjais dėl teisės atstovauti Lietuvai tarptautiniame „Jaunųjų liūtų“ konkurse, kuris yra dalis tarptautinio kūrybiškumo festivalio „Kanų liūtai“.
Šiemet konkursas kvies sukurti spaudos plakatą, skatinantį atsigręžti į klimato kaitos problemą. Šių metų temą padiktavo didelis dėmesys šiai problemai visame pasaulyje. Laimėjusi idėja virs nacionaline kampanija, kurią įgyvendins „Kanų liūtų“ festivaliui Lietuvoje atstovaujanti žiniasklaidos grupė „15min group“, o jos autoriai atstovaus Lietuvai tarptautiniame konkurse.
Klimato krizė ir jos keliama grėsmė – reali ir akivaizdi, bet plačiosios visuomenės reakcija vis dar vangi. Žmonės dažnai nesupranta, kaip klimato kaita paveiks juos asmeniškai, o pokyčiai nėra matomi greitai ir plika akimi. Taip pat dažnai visuomenė neranda praktinių patarimų, kuo galėtų prisidėti kiekvienas asmeniškai.
Tam, kad būtų atkreiptas tinkamas visuomenės dėmesys į klimato kaitos problemą, portale 15min startavo rubrika „Klimato kaita“, kurioje kalbama apie besikeičiantį klimatą ir skaitytojams pateikiama visa aktualiausia informacija – nuo naujausių mokslinių tyrimų, analizių ir apžvalgų iki praktinių patarimų, bei konkrečių žingsnių, kaip kiekvienas iš mūsų galėtume prisidėti sprendžiant klimato kaitos problemas.
Kūrybiniam sprendimui sugalvoti komandos turi 24 valandas. Pateiktas idėjas penktadienį vertins ir nugalėtojų porą išrinks penkių narių komisija, kurią sudarys reklamos ir komunikacijos profesionalai bei konkurso partnerių atstovai. Tarptautinis „Jaunųjų Kanų liūtų“ konkursas vyks birželio mėnesį, greta pagrindinio „Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivalio.