Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Jaunųjų reklamos talentų idėja užsieniečius pasitiks atvykus į Vilnių

Baigėsi tarptautinės reklamos mokyklos „The Atomic Garden Vilnius“ ir „Go Vilnius“ organizuotas konkursas, kuriuo siekta rasti geriausią idėją, kaip pasveikinti užsieniečius atvykusius į Vilnių. Pirmos vietos laimėtojai Rimas Kirslys ir Mantas Raišotis jau ruošiasi kūrybos studijoms, kurios startuos balandžio 10 d.
Renginio „Creative Brief Session“ finalas
Renginio „Creative Brief Session“ finalas

Pirmasis įspūdis Vilniuje – nelengva užduotis

Iš daugiau nei 100 per dvi dienas užsiregistravusių buvo atrinkta 40 geriausiai pasiruošusių ir labiausiai motyvuotų dalyvių, kurie poromis varžėsi dėl 7700 eurų vertės kūrybos kurso stipendijos. Šiais metais konkursas sulaukė dėmesio net iš Nigerijos, šios šalies komanda taip pat varžėsi dėl pagrindinio prizo.

Visas keturias dienas dalyviai sprendė nelengvą užduotį – kaip miesto svečių pirmąjį susitikimą su Vilniumi paversti įsimintinu. Vilniaus oro uostas tam skyrė reklamos plotą vienoje iš atvykimo erdvių.

„Visi žinome, koks svarbus yra pirmas įspūdis. Nors pagrindinė „Go Vilnius“ komandos užduotis yra pristatyti Vilnių ir jo privalumus užsienio turistams, verslininkams ir talentams, pakviesti juos atrasti mūsų nuostabų miestą, tačiau puikiai suprantame, kaip svarbu yra tai, ką užsienio svečiai patiria atvykę, kas liks jų atmintyje ir ką apie Vilnių jie papasakos sugrįžę namo. Todėl tokia užduotis būsimiems kūrybininkams ir buvo parinkta.

Pripažįstu, prieš renginį buvo ir jaudulio, ir abejonių. Tačiau kūrybingas Vilniaus jaunimas ir vėl įrodė turintis didžiulį potencialą, o „Go Vilnius“ džiaugiasi, kad pasitelkus visuomenę pavyksta atrasti įdomius ir netradicinius sprendimus“, – džiaugėsi „Go Vilnius“ rinkodaros vadovė Inga Romanovskienė.

Konkurso idėjas vertino autoritetinga komisija

Dvi dienas ir naktis savarankiškai dirbę komandomis ir konsultuodamiesi su reklamos profesionalais savo idėjas dalyviai pristatė autoritetingai komisijai, kurią sudarė „The Atomic Garden Vilnius“ reklamos kūrybos kurso vadovas Antonio Bechtle, „Go Vilnius“ rinkodaros vadovė Inga Romanovskienė, komunikacijos konsultantas, tinklaraščio „Dansu Dansu“ bendraredaktoris Arnas Grigaliūnas ir „Not Perfect | Y&R Vilnius“ vadovė Justina Jurevičiūtė.

Baigusi vertinimo darbą komisija pripažino, kad apsispręsti nebuvo lengva. Vis dėlto, nugalėtojais buvo paskelbta komanda pasivadinusi „Zero Ads Written“, kurios nariams šis pavadinimas nebeaktualus, nes savo pirmąją reklamą jie jau turi.

Po apdovanojimų paskelbimo vienas laimėtojų savo džiugesį liejo ir socialinio tinklo Facebook paskyroje: „Na ką gi, svajonės kartais pildosi. Daugmaž prieš savaitę vėjavaikiškai pagalvojęs apie save reklamos sferoje, nuo balandžio pradėsiu tą rimtai mokytis. Ačiū visiems kas prisidėjo, gyvenimas yra gražus!’’

Reklamos kūrybos kursas prasideda balandžio 10 dieną, visi norintys prisijungti gali registruotis ČIA.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos