„Jausmų pardavėjui“ pelną augina konfidencialumas

Jau kitą savaitę įsimylėjėliai masiškai pirks gėles ir sveikins savo antrąsias puses. Kol vieni Valentino dieną keikia kaip dar vieną komercinę šventę, gėlių pardavėjai džiaugiasi, nes ši diena išaugina pardavimus keliasdešimt kartų.
S.Konarskio gatvės gėlių turguje
Gėlių pardavėjai džiaugiasi, kad Valentino diena išaugina pardavimus keliasdešimt kartų. / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Meistras, floristas Sigitas Kaminskas prieš 20 metų pasiūlė gėlių pristatymą į namus ar darbovietę. Floristas pripažįsta, kad gėlių dovanojimas neatsiejamas nuo paslapties ir jausmų. Per ilgus metus ši paslauga tapo populiari, bet klientai, internetu užsakinėjantys gėles, turėtų būti atsargūs ir akylūs.

„Bandau konkuruoti stengdamasis klientams įteigti ar pranešti, kad jie turėtų būti labai atsargūs pirkdami internetu. Yra labai daug perpardavinėtojų, daug svetainių, kurios net neturi gėlių salonų. Klientas, užsakęs per tokią kompaniją, automatiškai praranda dalį pinigų, kadangi kiekvienas paslaugos operatorius nusirėžia savo dalį ir dažnai ta dalis gali siekti 50 proc.“, – „Žinių radijo“ laidoje „Verslo ritmu“ sakė S.Kaminskas.

Gėles užsakant internetu, reikia atkreipti dėmesį, kur siunčiamos gėlės ir kurioje vietoje yra gėlių salonas. Pavyzdžiui, jei gėlės siunčiamos į Klaipėdą, reikia žiūrėti, ar tas pardavėjas turi saloną Klaipėdoje.

Anot jo, gėles užsakant internetu, reikia atkreipti dėmesį, kur siunčiamos gėlės ir kurioje vietoje yra gėlių salonas. Pavyzdžiui, jei gėlės siunčiamos į Klaipėdą, reikia žiūrėti, ar tas pardavėjas turi saloną Klaipėdoje. „Tokiu atveju išlošia klientas, kadangi tas, kuris ir priima, ir vykdo užsakymą, atsako už visą sumą, kurią klientas užsakė“, – pasakojo S.Kaminskas.

Pašnekovas teigė, kad gėlių užsakymas internetu Lietuvoje populiarėja.

„Labai dažnai žmonės naudojasi šia paslauga. Prieš 20 metų, jeigu per mėnesį gaudavai 3 pristatymus, tai jau būdavo pakankamai neblogai, paskui po šiek tiek didėjo, o tam tikru metu būna ir taip, kad per dieną padaromi 3-5 pristatymai, o tai jau tikrai neblogai.“

S.Kaminskas atkreipė dėmesį, kad šiame versle svarbu ne tik gėlės ir puokštės, bet ir konfidencialumas.

„Netgi būna tokių atvejų, kada nuvežame puokštę, mes žinome tekstą, kas ten parašyta, o moteris klausia: nuo ko tos gėlės? Aš sakau: mes tikrai nežinom, jūs pasiskaitysit ir sužinosit. Dažnai būna ir be laiško siunčiama – jos tada prašo apibūdinti tą žmogų, kaip jis atrodė, o mes sakom: mes tikrai nieko nežinom. Kitaip būtų labai neįdomu. Aš pats esu gavęs gėlių, įtarinėjau, nuo ko, bet išsiaiškinau tik gal po 5 metų“, – kalbėjo floristas.

Pašnekovas skeptiškai vertina idėją bendradarbiauti su įmonėmis, siūlančiomis papildomas dovanas šalia puokščių.

„Daug kompanijų, kurios į gėles bando įpinti įvairius gurmaniškus krepšelius, sūrius, meškiukus, balionus, tortus, netgi Swarowski papuošalus, dovanas... Aš manau, kad mes pardavinėjame gėles, pardavinėjame jausmus, tad man tie visi sūriai ir kiti dalykai sumenkina gėlių prasmę.“

S.Kaminskas pažymėjo, kad verslo perspektyvą nurodyti sunku, nes keičiasi technologijos – jauni  žmonės kartais išsisuka ir nusiuntę virtualią gėlių puokštę. Vis dėlto floristas išlieka optimistas. „Aš tikiu, kad neįvyks taip, kad gėles bus galima tiesog atsispausdinti printeriu. Dirbtines – galbūt, bet gyvas – niekaip.“
 
Visą laidą „Verslo ritmu“ klausykite čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų