„Gap“ taip pat teigė turinti potencialių jos prekybos vietų Prancūzijoje ir Italijoje pirkėjų.
Bendrovė šį žingsnį žengia atsižvelgdama į tai, kad koronaviruso pandemija ir karantinai lėmė fizinių parduotuvių populiarumo mažėjimą, tuo pačiu paskatindami pirkimų internetu apimtis.
„Jungtinėje Karalystėje ir Europoje ketiname išlaikyti „Gap“ internetinį verslą“, – sakoma „Gap“ pranešime.
„Elektroninės prekybos verslas toliau auga ir mes trokštame pasiūlyti savo paslaugas klientams ten, kur jiems patogu, – pareiškė bendrovė ir pridūrė: „Tampame skaitmeniniu verslu.“
Bendrovė teigė planuojanti laipsniškai uždaryti visas bendrovės valdomas „Gap Specialty“ ir „Gap Outlet“ parduotuves JK ir Airijoje laikotarpiu nuo rugpjūčio pabaigos iki rugsėjo pabaigos.
Jungtinėje Karalystėje „Gap“ pradėjo veiklą vykdyti 1987 metais, o Airijoje – 2006-aisiais.
Pernai bendrovė atliko „strateginę verslo apžvalgą“ Europoje, kurios tikslas buvo rasti naujų, ekonomiškai efektyvesnių būdų, kaip išlikti regione ir aptarnauti klientus“, pažymėjo mažmenininkė.
„Gap“ teigė vedanti derybas su „FIB Group“ padaliniu „Hermione People and Brands“ dėl parduotuvių Prancūzijoje perdavimo.
Prancūzijos konkurencijos prievaizdė praėjusią savaitę uždegė FIB žalią šviesą perimti 21 „Gap“ parduotuvę Prancūzijoje.
„Gap“ teigė, jog vyksta derybos dėl parduotuvių Italijoje perdavimo, nors nenurodė, su kuo.