„Heinz“, kurios garsusis pomidorų padažas tebėra plačiausiai parduodamas, susidūrė su „kečupo pakelių paklausos šuoliu, kurį paskatino įsibėgėjusios maisto pristatymo ir pardavimo išsinešimui tendencijos“, naujienų agentūrai AFP pareiškė „Kraft Heinz“ prezidentas Steve‘as Cornellas, patvirtinęs JAV verslo dienraštyje „Wall Street Journal“ pasirodžiusį pranešimą.
Per praėjusius metus klasikinius stiklinius ar plastikinius kečupo butelius, kuriuos dažnai buvo galima pamatyti ant restoranų stalų, iš esmės pakeitė vienkartiniai pakeliai, kurie dažnai įdedami į užsakymus, pristatomus į namus, ir kuriuos imta plačiai naudoti ir viešojo maitinimo įstaigose, nes lankytojai vengia liesti bendro naudojimo daiktus.
Kečupo gamybos milžinė dėl tokių pokyčių jau pakoregavo savo gamybos procesus.
Visgi „paklausa yra didesnė už pasiūlą“, nurodė bendrovė naujienų agentūrai AFP elektroniniu paštu atsiųstame laiške.
Atsižvelgusi į tokią paklausą, „Kraft Heinz“ padidino kečupo pakelių gamybos pajėgumus ir jų gamybą turėtų padidinti 25 proc. iki iš viso 12 mlrd. pakelių per metus.
Pasak „The Wall Street Journal“, kuris remiasi verslo paslaugų platforma „Plate IQ“, kečupo pakelio kaina nuo 2020 metų sausio pakilo 13 procentų.