„Uber“ taiko laukimo mokestį, jei vairuotojas ilgiau nei dvi minutes priverstas palaukti, kol keleiviai įsės į automobilį, tačiau JAV teisingumo departamentas mano, kad tokių išlaidų taikymas neįgaliems keleiviams yra diskriminuojantis.
„Šiuo ieškiniu siekiama užtikrinti, kad „Uber“ laikytųsi reikalavimų, <...> siunčiant svarbią žinią, kad „Uber“ negali bausti keleivių su negalia vien dėl to, kad jiems reikia daugiau laiko įsėsti į automobilį“, – sakoma generalinio prokuroro padėjėjos Kristen Clarke pareiškime.
„Uber“ pavadino ieškinį „stebinančiu ir nuviliančiu“, sakydama, kad šiuo klausimu jau buvo diskutuojama su valdžios institucijomis.
Įmonė pridūrė gražinusi laukimo mokesčius neįgaliems keleiviams, o nuo praėjusios savaitės bet kuris keleivis, patvirtinęs turintis negalią, automatiškai atleidžiamas nuo mokesčio.
Savo ruožtu JAV prokurorai teigia, kad bendrovei nepavyko „pagrįstai“ pakeisti savo politikos ir pažymėjo, kad kai keleivis naudojasi neįgaliesiems skirtu vežimėliu, kurį reikia sulankstyti ir įkelti į automobilį, tam gali reikėti papildomo laiko, arba aklam keleiviui gali užtrukti ilgiau saugiai nueiti iki transporto priemonės.
Ieškinyje federalinio teismo Kalifornijoje prašoma įpareigoti „Uber“ pakeisti laukimo mokesčių taikymo politiką, kad ji atitiktų Amerikos neįgaliųjų aktą (ADA).
Prokurorai taip pat nori, kad teismas įpareigotų bendrovę „supažindinti savo darbuotojus ir vairuotojus su ADA nuostatomis, atlyginti piniginę žalą žmonėms, kuriems buvo taikomi neteisėti laukimo mokesčiai, ir sumokėti baudą“.