Už sandorį bus sumokėta grynaisiais, pranešė „Etsy“.
„Elo7“ specializacija yra prekyba produktais, pagamintais pagal specialius užsakymus.
Aktyvių pirkėjų skaičius svetainėje siekia apie 1,9 mln., pardavėjų – 56 tūkstančius.
Parduodamų prekių kiekis yra apie 8 milijonai.
„Elo7“ – tai „Etsy“ Brazilijoje, turinti misiją ir verslo modelį, panašų į mūsiškį“, – teigė JAV platformos vadovas Joshas Silvermanas.
Jis pažymėjo, kad įsigijus „Elo7“, „Etsy“ gaus prieiga prie rinkų Lotynų Amerikoje, kur šiuo metu amerikiečių platforma nėra itin populiari.
Tikimasi, kad šiais metais Lotynų Amerikos elektroninės prekybos rinka viršys 29 mlrd. JAV dolerių, o Brazilija yra didžiausia šalis regione.
„Etsy“ akcijos pirmadienį pabrango 1,2 procento. Bendrovės kapitalizacija per pastaruosius metus išaugo beveik 80 proc. ir dabar siekia 23,5 mlrd. JAV dolerių.
„Etsy“ yra interneto svetainė, kurioje daugiausia dėmesio skiriama rankdarbiams ir antikvariniams daiktams bei unikalioms riboto leidimo prekėms.