Reguliavimo institucijoms pateiktame dokumente teigiama, kad bendrovė duomenims apie šį incidentą surinkti bei juos ištirti pasamdė ekspertų – informacijos technologijų ir teisės specialistų.
„Bendrovė dirba kiaurą parą, kad sistemos būtų kuo greičiau atkurtos“, – sakoma dokumente.
„Molson Coors“ neatskleidė, kiek jos įmonių tapo kibernetinės atakos taikiniais. Bendrovė valdo septynias alaus daryklas ir pakavimo gamyklas JAV, tris – Kanadoje, 10 – Europoje.
„Molson Coors“ gamina nuosavo prekės ženklo, taip pat „Miller Lite“, „Pilsner Urquell“ ir „Blue Moon“ prekės ženklų alų.
Bendrovė nepraneša, ar ši kibernetinė ataka gali būti susijusi su pasauliniais įsilaužimais į „Microsoft Exchange“ pašto serverius, kurie paveikė kai kuriuos gamintojus, teisinių paslaugų teikimo bendroves, municipalines įstaigas, rašo „MarketWatch“.
Tai nėra pirmas stiprus kibernetinis išpuolis prieš didelį alkoholio gamintoją. Italijos „Campari Group“ pernai lapkritį pranešė patyrusi kibernetinę ataką, kuri palietė daugybę jos verslų bei asmeninius duomenis.