Apie iniciatyvą pranešė Teksaso generalinis prokuroras Kenas Paxtonas, pareiškęs, kad tyrimai bus sutelkti į „Google“ internetinės reklamos praktiką.
Pirmadienį institucijos išsiuntė bendrovei užklausą dėl informacijos pateikimo.
„Google“ didelę pajamų dalį gauna iš reklamos pardavimų, kuri kartu su paieškos rezultatais rodoma bendrovės paieškos sistemoje ir kitose interneto svetainėse.
Reklamos užsakovai teigia, kad jų galimybės rinktis platformas savo reklamai yra apribotos, nes „Google“ valdo rinkoje dominuojantį internetinės reklamos įrankį ir pagrindinę technologijų platformą, susiejančią skelbimų pirkėjus ir pardavėjus.
Reguliavimo institucijos atidžiai stebi didžiausių technologijų bendrovių veiklą nerimaudamos, kad jos gali panaudoti savo įtaką susidoroti su varžovėmis ir pakenkti vartotojams.
Tuo tarpu JAV teisingumo departamentas atlieka atskirą tyrimą dėl galimų „Google“ įvykdytų konkurencijos taisyklių pažeidimų bei analizuoja kitų pirmaujančių internetinių platformų, priklausančių „Facebook“, ir „Amazon“, veiklą.