JAV vaistinių tinklas CVS laikinai apribojo skubios kontracepcijos preparatų pardavimus

JAV vaistinių tinklas CVS pirmadienį pranešė laikinai apribojęs skubios kontracepcijos preparatų pardavimus iki trijų pakuočių vienam klientui, kad išvengtų trūkumo po neseniai priimto JAV Aukščiausiojo Teismo sprendimo, panaikinusio konstitucinę moterų teisę į abortus.
Kontraceptinės tabletės
Kontraceptinės tabletės / 123RF.com nuotr.

Pareiškime bendrovė teigė, kad turi „pakankamas preparatų“ „Plan B“ ir „Aftera“ – dviejų produktų, skirtų moterims, apsisaugoti nuo nepageidaujamo nėštumo po nesaugių lytinių santykių arba jei naudojama kontracepcijos priemonė nepasiteisina – atsargas.

Vaistai, paprastai žinomi kaip „rytinės tabletės, vartojamos po lytinių santykių“, skiriasi nuo nėštumą nutraukiančių vaistų.

Vaistinių tinklas sprendimą priėmė, kai JAV Aukščiausiasis Teismas penktadienį panaikino reikšmingą 1973 metų byloje „Roe v Wade“ priimtą sprendimą, kuriuo buvo įtvirtinta moters teisė į abortą, pareikšdamas, kad atskiros JAV valstijos dabar gali pačios leisti arba apriboti procedūrą.

„Siekdami užtikrinti vienodą prieigą ir pastovų tiekimą parduotuvių lentynose, šiems produktams įdiegėme laikiną trijų (pakuočių) pirkimo limitą“, – teigiama CVS pranešime.

Kitas didelis JAV vaistinių tinklas „Walgreens“ teigė, kad „šiuo metu“ neketina įvesti apribojimų šių preparatų pardavimui.

„Walgreens“ vis dar gali patenkinti paklausą parduotuvėse, – teigė tinklo atstovė. – „Šiuo metu stengiamės papildyti internetinės prekybos atsargas.“

Anot verslo leidinio „The Wall Street Journal“, prekybos centrų tinklas „Walmart“ taip pat apribojo skubios kontracepcijos tablečių pardavimą iki keturių ar šešių pakuočių, kad užsakymai būtų pristatyti iki mėnesio pabaigos, bet ne tų, kurie bus pateikti liepos pradžioje.

Bendrovė iš karto neatsakė į naujienų agentūros AFP prašymą pateikti komentarą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis