Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Javinės“ pardavimai pernai augo 12 proc.

Ilgiausiai Klaipėdoje veikiančios kepyklos „Javinės“ pardavimai Lietuvos rinkoje pernai augo 12 proc. Įmonės apyvarta nuo 17,6 mln. litų 2011 metais padidėjo iki 18,4 mln. litų 2012-aisiais.
Avižiniai sausainiai
Avižiniai sausainiai / Shutterstock nuotr.

Optimizuodama logistiką įmonė atsisakė tarpininkų ir pradėjo tiesioginį produkcijos tiekimą į prekybos tinklų centrinius sandėlius, tokiu būdu labai sumažindama išlaidas. Pardavimus didinti padėjo ir ilgalaikė orientacija į sveikus produktus.

Įmonės ekologiškų produktų pardavimai Lietuvoje per metus augo 6,6 proc. „Sveikų produktų vartojimas nuolat didėja. Todėl 2013 metais „Javinė“ krypties nekeis – rinkai siūlys naujus sveikus produktus“, – prognozuoja „Javinės“ vadovė Vitalija Freitakaitė.

Daugiausiai iš „Javinės“ produkcijos 2012-aisiais Lietuvoje augo penkių rūšių avižinių sausainių pardavimai. Taip pat populiarėjo „javinukai“, riestainiai, vartotojai iš naujo atrado kiek primirštus dietinius „traškučius“.

„Javinė“ eksportuoja daugiau nei pusę produkcijos. Pagrindinės eksporto kryptys 2012 metais – Vokietija, Anglija, Airija, Italija, Graikija, JAV.

Pernai „Javinės“ pardavimai Lietuvos ir užsienio rinkose augo 4,5 proc. 2012-aisiais įmonė trečiąjį kartą pateko į „Verslo žinių“ sudaromą smulkiųjų ir vidutinių įmonių, verslo „gazelių“, sąrašą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?