„JCDecaux“ turėjo dar vienus rekordinių įplaukų metus, stiprėjant mūsų veiklai besivystančiose rinkose“, – sakė vadovas Jeanas-Charles Decaux.
„Tačiau, nepaisant tvirtumo Prancūzijoje ir gerų rezultatų Jungtinėje Karalystėje, kuriuos lėmė Olimpinės žaidynės, Europos recesijos neigiamas poveikis ir toliau kenkė mūsų augimui“, – pridūrė jis.
Labiausiai augo įplaukos iš reklamos ant transporto priemonių – 8,9 proc. iki 1 mlrd. eurų, tuo tarpu ant gatvės objektų esančios reklamos įplaukos smuko 1,9 proc. iki 1,2 mlrd. eurų, o reklamos ant skelbimų lentų įplaukos sumažėjo 4,8 proc. iki 439 mln. eurų.
Pardavimai Azijos-Ramiojo vandenyno regione augo 9,6 proc. ir sudarė 23 proc. visų įplaukų.