Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„JD.com“ sveikatos priežiūros paslaugų padalinys sėkmingai debiutavo Honkongo biržoje

Kinijos elektroninės prekybos milžinės „JD.com“ sveikatos priežiūros paslaugų padalinys antradienį sėkmingai debiutavo Honkongo vertybinių popierių biržoje, o vienu metu jo akcijų vertė pakilo 75 proc., taigi įmonės įvertinimas buvo pasiekęs net 50 mlrd. JAV dolerių.
Doleris
Doleris / 123RF.com nuotr.

Prasidėjusi koronaviruso pandemija lėmė didžiulę apkrovą šalies sveikatos priežiūros sistemai, tuo tarpu skaitmeninių sveikatos priežiūros paslaugų teikėjų, tokių kaip „JD Health“, paslaugų paklausa smarkiai išaugo.

Bendrovės vadovas Xinas Lijunas teigė, kad virusas „pakeitė visą [sveikatos] pramonę“ ir paskatino bendrovę paspartinti debiutą Honkongo vertybinių popierių biržoje, surengiant didžiausią pradinį viešą akcijų platinimą (IPO) šiame finansiniame centre šiais metais.

Didžiausia Kinijos internetinė sveikatos priežiūros platforma, valdanti mažmeninių vaistinių tinklą, surinko 26,5 mlrd. Honkongo dolerių (3,41 mlrd. JAV dolerių), o paklausai viršijant akcijų pasiūlą, vienu metu akcijų kaina buvo pakilusi iki 123,90 Honkongo dolerio, palyginti su siūlyta 70,58 Honkongo dolerio kaina, taigi bendrovės įvertinimas kurį laiką siekė 50 mlrd. JAV dolerių.

Vėliau kaina šiek tiek sumažėjo ir prekybos sesiją baigė 56 proc. didesne nei pradine kaina – po 110 Honkongo dolerių.

Xinas Lijunas pavadino telemedicinos bendrovės debiutą „nauju atskaitos tašku“ sveikatos priežiūros srityje ir pridūrė, kad įmonė sieks suteikti „patogias ir prieinamas“ medicinos paslaugas po sudėtingų sveikatos sektoriui metų.

Kai Kinijoje koronaviruso protrūkis pasiekė aukščiausią piką 2020 metų pradžioje, „JD.com“ padalinys pasiūlė nemokamas internetines konsultacijas, kuriomis kasdien naudojosi keliasdešimt tūkstančių pacientų, padėdama sumažinti žmonių rautus, kurie kitu atveju galėjo užplūsti ligonines.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos