Jevgenij Lezner. Google SEO – paprastas ir efektyvus kelias patekti į užsienio rinką

Koronaviruso pandemija šalių verslams sukėlė nemažai iššūkių, todėl jiems tenka ieškoti naujų sprendimų, kaip savo produkcija sudominti kitų šalių vartotojus. Karantino metu vis daugiau įmonių savo verslui plėsti pasitelkia internetinę erdvę, nes būtent taip galima pritraukti daugiau užsienio pirkėjų. Ne išimtis ir Lietuva. Tokiai nedidelei šaliai, turinčiai mažą rinką, internetas atveria plačias galimybes ir leidžia pasiekti vartotojus bet kurioje pasaulio šalyje. Tačiau kaip sėkmingai plėsti eksportą internetu, kad jis jūsų verslui duotų norimų rezultatų?
Jevgenij Lezner - WitaminJ.com SEO paslaugų įmonės vadovas
Jevgenij Lezner - WitaminJ.com SEO paslaugų įmonės vadovas / Partnerio nuotr.
Temos: 2 „Google“ SEO

„Google“ raktažodžių tyrimas parodo užsienio vartotojų poreikius

Eksportą vystančios įmonės nuolat ieško efektyvių būdų, padėsiančių plėsti verslą užsienyje ir sužinoti kitų šalių klientų poreikius. Vienas tokių – „Google“ SEO raktažodžių tyrimas. Tai jums leis ištirti, kokiomis prekėmis ar paslaugomis domisi kitų šalių pirkėjai. Taip pat padės sužinoti, kurioje rinkoje jūsų siūlomi produktai ar paslaugos gali turėti didžiausią paklausą ir atnešti nemažą finansinę grąžą.

Raktažodžių tyrimas taip pat veiksminga priemonė siekiant savo produkciją pritaikyti atitinkamos šalies rinkai. Išanalizavę, ko užsienio vartotojai dažniausiai ieško „Google“ paieškoje, galėsite tai pasiūlyti savo internetinėje svetainėje ir taip ją pritaikyti kitų šalių pirkėjams. Raktažodžių tyrimą pravartu atlikti ir siekiant didinti savo elektroninės parduotuvės žinomumą. Šis tyrimas leis išsiaiškinti, kokie žodžiai ar frazės naudingiausi jūsų verslui ir atitinkamoje šalyje padės jam pakilti į pirmąjį „Google“ paieškos puslapį. Negana to, toks tyrimas nereikalauja didelių laiko sąnaudų. Todėl tai yra palyginti greita priemonė atsirenkant šalis eksportui ir siekiant geresnių pardavimų rodiklių.

„Google“ SEO – galimybė būti nepriklausomiems

Net ir daug metų dirbdami eksporto srityje, galite susidurti su nenumatytomis kliūtimis. Todėl dauguma įmonių savo verslą patiki įvairiems tarpininkams ar distributoriams, kurie išmano juos dominančią rinką ir galėtų jų įmonę atstovauti kitose šalyse. Turėti jūsų verslu besirūpinantį žmogų yra išties naudinga. Jums patiems nereikia gaišti laiko ieškant partnerių užsienio šalyse, tirti užsienio klientų rinkos ir pan.

Visgi kiekvienas verslininkas žino, kad svarbu rasti alternatyvių klientų pritraukimo šaltinių ir mažinti priklausomybės nuo vieno pardavimų kanalo riziką. Tokiu atveju verta turėti atskirą ir nepriklausomą eksporto kanalą, valdomą pačios įmonės. Toks kanalas ir yra SEO paslaugos – tinklalapio optimizacija „Google“ ar kitoms paieškos sistemoms, tokioms kaip „Bing“ ar „Yahoo“. Tai jūsų svetainei leis iškilti „Google“ paieškoje pagal konkrečioje šalyje ieškomus raktažodžius, už tai Google’ui nieko nemokant. Be to, tai ne tik puikus būdas į savo tinklalapį pritraukti daugiau užsienio klientų, bet ir patiems susikurti ir valdyti savo klientų bazę, pasiekti tikslinius vartotojus, nustatyti prekių ar paslaugų kainas, o svarbiausia – būti nepriklausomiems nuo tarpininkų.

Svarbiausi žingsniai sėkmingo eksporto link

Norint sėkmingai įsitvirtinti kitų šalių rinkoje, privalu atlikti visus reikiamus žingsnius. Pirmiausia, būtina atidžiai išanalizuoti jūsų norimų rinkų konkurentų tinklalapius, padaryti tos šalies kalbos raktažodžių tyrimą ir išsiaiškinti, kokios frazės ar raktiniai žodžiai ,,Google“ paieškoje populiariausi tarp tų šalių vartotojų. Tai atlikus, svarbu sukurti kokybišką svetainės turinį atitinkamų šalių kalbomis, kuris patrauktų potencialių klientų dėmesį ir paskatintų juos pirkti pas jus.

Siekiant, kad eksporto plėtra patenkintų jūsų finansinius tikslus, svarbu ir tai, kad apie jūsų elektroninę parduotuvę ar internetinę svetainę žinotų kuo daugiau galimų pirkėjų. Tai padaryti įmanoma tik turint platų, į jūsų tinklalapį vedančių atgalinių nuorodų tinklą. Kitaip sakant, teisingai atlikus išorinį SEO. Šios nuorodos taip pat gali pasitarnauti norint pritraukti jums reikalingų klientų iš bet kurios pasaulio šalies ir padidinti verslo pardavimus.

Kartu su kolegomis pastebime, kad karantino metu žmonės dažniau apsiperka internetu, o tai yra gera galimybė auginti savo verslą ir plėsti eksportą. Tačiau tam, kad kelias į užsienio rinką būtų vaisingas, reikia viską padaryti tinkamai. Ypač svarbu savo tinklalapį pritaikyti atitinkamos šalies pirkėjams ir svetainės turinį pateikti jų kalba. Sukaupta patirtis teikiant „Google“ SEO paslaugas leidžia matyti, jog vystant eksportą į kitas šalis kalba atlieka didelį vaidmenį. Pavyzdžiui, skirtingų angliškai kalbančių šalių žmonės to paties dalyko „Google“ paieškoje ieško įvairiai. Į tai taip pat būtina atkreipti dėmesį siekiant vykdyti tarptautinę prekybą. Taigi, kad eksportas būtų išties efektyvus, reikia suprasti užsienio rinkų subtilybes.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis