JK institucija tiria „Amazon“ ir „Google“ platformose paliktų atsiliepimų tikrumą

Didžiosios Britanijos rinkos reguliuotoja pradėjo oficialų tyrimą dėl įtarimų, kad „Amazon“ ir „Google“ nededa pakankamai pastangų kovodamos su netikrais vartotojų atsiliepimais savo svetainėse.
„Google“, „Amazon“
„Google“, „Amazon“ / „Scanpix“/„ZUMAPRESS.com“/„Reuters“ nuotr.

Didžiosios Britanijos konkurencijos ir rinkų priežiūros tarnyba (CMA) teigė ketinanti surinkti daugiau informacijos, kad nustatytų, ar technologijų milžinės nepažeidė įstatymų, nesiimdamos pakankamai veiksmų, kad apsaugotų pirkėjus nuo suklastotų atsiliepimų apie internete įsigytas prekes.

Pirminį tyrimą reguliavimo institucija pradėjo 2020 metų gegužės mėnesį, gavusi prieigą prie kelių platformų, skirtų aptikti netikrus atsiliepimus, vidines sistemas ir procesus.

CMA įtarė, kad „Amazon“ ir „Google“ nededa pakankamai pastangų nustatyti suklastotus ir klaidinančius atsiliepimus bei įtartiną veiklą svetainėse, ir nesiima tinkamų veiksmų prieš tokius atsiliepimus paliekančius asmenis.

„Svarbu, kad šios technologinės platformos būtų atskaitingos ir mes esame pasirengę imtis veiksmų, jei nustatysime, kad jų veiksmų nepakanka“, – pareiškė CMA vadovas Andreasas Coscelli.

Reguliavimo institucija pažymėjo, kad šiame tyrimo etape dar nėra padaryta išvada, jog įmonės pažeidė įstatymus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis