Didžiosios Britanijos konkurencijos ir rinkų priežiūros tarnyba (CMA) teigė ketinanti surinkti daugiau informacijos, kad nustatytų, ar technologijų milžinės nepažeidė įstatymų, nesiimdamos pakankamai veiksmų, kad apsaugotų pirkėjus nuo suklastotų atsiliepimų apie internete įsigytas prekes.
Pirminį tyrimą reguliavimo institucija pradėjo 2020 metų gegužės mėnesį, gavusi prieigą prie kelių platformų, skirtų aptikti netikrus atsiliepimus, vidines sistemas ir procesus.
CMA įtarė, kad „Amazon“ ir „Google“ nededa pakankamai pastangų nustatyti suklastotus ir klaidinančius atsiliepimus bei įtartiną veiklą svetainėse, ir nesiima tinkamų veiksmų prieš tokius atsiliepimus paliekančius asmenis.
„Svarbu, kad šios technologinės platformos būtų atskaitingos ir mes esame pasirengę imtis veiksmų, jei nustatysime, kad jų veiksmų nepakanka“, – pareiškė CMA vadovas Andreasas Coscelli.
Reguliavimo institucija pažymėjo, kad šiame tyrimo etape dar nėra padaryta išvada, jog įmonės pažeidė įstatymus.