Gegužės viduryje JK įsikūrusi bendrovė „Deliveroo“ pranešė, jog finansavimo pritraukimo rate, kurio metu buvo pritraukta 575 mln. JAV dolerių (514 mln. eurų), „Amazon“ investavo didžiausią sumą. Finansavimas skirtas sustiprinti „Deliveroo“ technologijų komandą ir kurti naujus produktus.
Investicija reikštų, kad „Amazon“ po nepavykusio bandymo 2018 metais pagaliau įsitvirtins sparčiai augančioje Jungtinės Karalystės maisto tiekimo pramonėje, kurioje „Deliveroo“ yra pagrindinė veikėja.
Pirminiu vykdomuoju raštu siekiama užkirsti kelią įmonėms atlikti veiksmus, kurie leistų „Amazon“ faktiškai susijungti su „Deliveroo“ ar perimti pastarosios kontrolę, kol CMA atlieka peržiūrą, nors konkurencijos prievaizdė ir sušvelnino kai kuriuos apribojimus bendrovių prašymu.
„Deliveroo“ pareiškė, jog abi bendrovės glaudžiai bendradarbiauja, kad gautų pritarimą iš CMA, turinčią galias užblokuoti investicijas, jei nuspręstų, kad susijungimas kenkia konkurencijai.
CMA nenurodė, kada priims sprendimą.
Įkurta 2013 metais, šiandien „Deliveroo“ pristato maistą klientams daugiau nei 500 miestų 14 šalių bei tapo „vienaragiu“ – startuoliu, kurio vertė viršija 1 mlrd. JAV dolerių.