„Pandemijos metu paspartėjo struktūriniai žiniasklaidos sektoriaus pokyčiai ir tai paskatino skaitmeninių produktų populiarėjimą“, – pranešime teigė „Reach“ generalinis direktorius Jimas Mullenas.
„Visgi dėl sumažėjusios reklamos paklausos nesulaukėme proporcingo skaitmeninių pajamų padidėjimo,“ – pridūrė J.Mullenas.
Pasak „Reach“, bendrovė planuoja atsisakyti maždaug 550 darbuotojų, arba 12 proc. darbo jėgos. Tai leis sutaupyti 35 mln. svarų (43 mln. JAV dolerių) išlaidų per metus.
Bendrovė, kuriai taip pat priklauso keletas JK regioninių laikraščių, teigė, kad restruktūrizavimas grupei atsieis 20 mln. svarų.
„Redakcija pereis prie labiau centralizuotos struktūros, vienijančios nacionalines ir regionines grupes spausdintų ir skaitmeninių leidinių grupėje, kad žymiai padidintų efektyvumą ir pašalintų dubliavimąsi, išlaikydama tvirtą mūsų naujienų prekių ženklų identitetą“, – teigė „Reach“.
Bendrovė taip pat turės „mažiau mažiau biurų ir paprastesnę valdymo struktūrą“, sakoma pranešime.
„Reach“ pridūrė, kad jos pajamos antrąjį ketvirtį sumažėjo 27,5 proc. dėl „sumažėjusios apyvartos ir reklamos“.