Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

JK mažmenininkė „Marks and Spencer“ traukiasi iš Rusijos rinkos

Didžiosios Britanijos drabužių ir maisto prekių mažmenininkė „Marks and Spencer“ trečiadienį paskelbė apie visišką pasitraukimą iš Rusijos.
Parduotuvė
Parduotuvė / 123RF.com nuotr.

Kovo pradžioje sustabdžiusi produktų gabenimą į Rusiją, bendrovė pareiškė nusprendusi „visiškai nutraukti“ savo franšizę Rusijoje, kurią valdo Turkijos konglomeratas „Fiba Group“.

Pasitraukimas iš Rusijos bei veiklos sutrikdymas Ukrainoje, kur mažmenininkės franšizę taip pat valdo „Fiba“, britų bendrovei atsieis 31 mln. svarų (39 mln. JAV dolerių, 36 mln. eurų).

„Deja, mūsų verslas Ukrainoje taip pat buvo iš dalies uždarytas dėl karo padarinių, todėl dirbame su savo partnere, kad vėl atnaujintume veiklą, kai tik tai bus įmanoma“, – pridūrė bendrovė.

„Marks and Spencer“ atstovė spaudai naujienų agentūrai AFP patvirtino, kad grupės „prekių ženklas Rusijoje nebebus naudojamas“.

Tuo metu praėjusiais metais bendrovė uždarė daugiau nei pusę savo parduotuvių Prancūzijoje, kai „Brexitas“ paveikė šviežių ir atšaldytų produktų tiekimą.

„Marks and Spencer“ trečiadienį paskelbė veiklos apimčių Prancūzijoje sumažinimas jai kainavo 10,3 mln. svarų.

Bendrovė trečiadienį pridūrė, kad per pastaruosius finansinius metus, pasibaigusius kovo pabaigoje, grupė grįžo į pelningumą, tačiau pragyvenimo išlaidų krizė, kurią sukėlė sparčiai auganti infliacija, turės įtakos pardavimų augimui.

Be to, netrukus atistatydins dabartinis bendrovės vadovas Steve‘as Rowe, o jo vietą užims nauja dviejų generalinių direktorių komanda, kurią sudarys bendrovėje jau dirbantys Stuartas Machinas ir Katie Bickerstaffe.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos