JK pradėjo antrąjį tyrimą dėl „Google“ dominavimo reklamos technologijų srityje

Didžioji Britanija ketvirtadienį pradėjo antrąjį tyrimą dėl JAV technologijų milžinės „Google“ dominavimo internetinės reklamos technologijų srityje.
„Google“
„Google“ / 123RF.com nuotr.

JK Konkurencijos ir rinkų priežiūros tarnybos (CMA) pranešime teigiama, kad reguliuotoja ištirs grupės paslaugas, naudojamas palengvinti internetinės reklamos pardavimą tarp leidėjų ir reklamuotojų.

Pasak institucijos, technologijų milžinė užima „stiprias pozicijas“ įvairiuose reklamos technologijų pasiūlymų lygiuose ir ima mokesčius tiek iš leidėjų, tiek iš reklamuotojų.

„Esame susirūpinę, kad „Google“ gali pasinaudoti savo padėtimi reklamos technologijų srityje, kad teiktų pirmenybę savo paslaugoms, taip kenkdama savo konkurentams, klientams ir galiausiai vartotojams“, – pridūrė CMA generalinis direktorius Andrea Coscelli.

„Tai būtų blogai milijonams žmonių, kurie kiekvieną dieną naudojasi prieiga prie daugybės nemokamos informacijos internete“, – pridūrė jis.

Tuo metu vos prieš du mėnesius Europos Sąjunga ir Didžioji Britanija pradėjo antimonopolinius tyrimus dėl „Google“ ir „Facebook“ savininkės „Meta“ susitarimo, kuriuo, kaip manoma, buvo siekiama sustiprinti bendrovių dominavimą internetinės reklamos srityje.

Dėl vadinamojo 2018 metų „Jedi Blue“ susitarimo byla taip pat buvo iškelta Jungtinėse Valstijose, įvairių šalių reguliavimo institucijos siekiant pažaboti didžiųjų technologijų galią.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis