JK prekybos milžinė „Tesco“ pranešė apie ūgtelėjusius pirmojo ketvirčio pardavimus

Didžiosios Britanijos prekybos centrų milžinė „Tesco“ penktadienį pranešė apie ūgtelėjusius pirmojo finansinio ketvirčio pardavimus, sušvelninus dėl COVID-19 įvestus apribojimus bei išliekant didelei internetinių pardavimų paklausai.
„Tesco“
„Tesco“ / „Scanpix“/„PA Wire“/„Press Association Images“ nuotr.

Bendrieji pardavimai pirmąjį „Tesco“ finansinį ketvirtį – per 13 savaičių iki gegužės pabaigos – išaugo 1,3 proc. iki 13,4 mlrd. svarų (15,7 mlrd. eurų), sušvelnėjus ribojamosioms priemonėms.

Palyginti su tuo pačiu laikotarpiu prieš dvejus metus, „Tesco“ pardavimai padidėjo 8,1 procento.

Pardavimai internetu išaugo 81,6 proc., palyginti su prieš pandemiją fiksuotais rezultatais, o vartotojai per savaitę pateikdavo apie 1,3 mln. užsakymų.

„Tesco“ rezultatai buvo ypač stiprūs kovo mėnesį, o balandžio ir gegužės mėnesiais, ekonomikai atsigaunant, kiek susilpnėjo.

„Pirmąjį ketvirtį pasiekėme gerų rezultatų“, – pareiškė bendrovės generalinis direktorius Kenas Murphy.

„Nors rinkos perspektyvos išlieka neapibrėžtos, džiaugiuosi tvirta metų pradžia“, – pridūrė jis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų