Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

JK reguliuotoja ir „Google“ pasiekė susitarimą dėl iniciatyvos „Privacy Sandbox“

Didžiosios Britanijos institucijos penktadienį pranešė sutikusios su „Google“ pasiūlymais, kuriais bus siekiama išspręsti konkurencijos ir klientų privatumo apsaugos problemas, susijusias su reklama internete, ir kuriuos JAV technologijų milžinė pažadėjo taikyti visame pasaulyje.
„Google“
„Google“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

„Įsipareigojimai, kuriuos prisiėmė „Google“, skatins konkurenciją, padės apsaugoti internetinių leidėjų galimybę gauti lėšas iš reklamos ir apsaugos vartotojų privatumą“, – teigiama JK Konkurencijos ir rinkų priežiūros tarnyba (CMA) pranešime.

„Google“ atskirai pareiškė, kad „įsipareigojimus taikys visame pasaulyje“, pridurdama, kad „jie bus naudojami kaip gairės sprendžiant privatumo ir konkurencijos problemas šiame besivystančiame sektoriuje“.

Sutarimas pasiektas po CMA tyrimo, pradėto prieš 13 mėnesių dėl „Google“ planų uždrausti trečiųjų šalių „slapukų“ talpinimą jos naršyklėje „Chrome“ – vadinamosios iniciatyvos „Privacy Sandbox“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų