JK reguliuotoja ir „Google“ pasiekė susitarimą dėl iniciatyvos „Privacy Sandbox“

Didžiosios Britanijos institucijos penktadienį pranešė sutikusios su „Google“ pasiūlymais, kuriais bus siekiama išspręsti konkurencijos ir klientų privatumo apsaugos problemas, susijusias su reklama internete, ir kuriuos JAV technologijų milžinė pažadėjo taikyti visame pasaulyje.
„Google“
„Google“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

„Įsipareigojimai, kuriuos prisiėmė „Google“, skatins konkurenciją, padės apsaugoti internetinių leidėjų galimybę gauti lėšas iš reklamos ir apsaugos vartotojų privatumą“, – teigiama JK Konkurencijos ir rinkų priežiūros tarnyba (CMA) pranešime.

„Google“ atskirai pareiškė, kad „įsipareigojimus taikys visame pasaulyje“, pridurdama, kad „jie bus naudojami kaip gairės sprendžiant privatumo ir konkurencijos problemas šiame besivystančiame sektoriuje“.

Sutarimas pasiektas po CMA tyrimo, pradėto prieš 13 mėnesių dėl „Google“ planų uždrausti trečiųjų šalių „slapukų“ talpinimą jos naršyklėje „Chrome“ – vadinamosios iniciatyvos „Privacy Sandbox“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis