Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

JK reguliuotoja leido „Amazon“ įsigyti „Deliveroo“ akcijų paketą

Didžiosios Britanijos reguliavimo institucijos antradienį pranešė patvirtinančios „Amazon“ pasiūlymą įsigyti dalį maisto pristatymo bendrovės „Deliveroo“, kai atliko kruopštų tyrimą, padėjusį nustatyti, kad sandoris nepakenks konkurencijai rinkoje.
„Amazon“
„Amazon“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Pradinėje Konkurencijos ir rinkų tarnybos (CMA) apžvalgoje, kurioje įvertinta, ar vartotojai nepatirs nuostolių dėl žymiai sumažėjusios konkurencijos, išryškėjo galimos problemos.

Visgi atlikus išsamesnį tyrimą padaryta išvada, kad, atsižvelgiant į „Amazon“ įsigyjamos dalies dydį, sandoris nepakenks konkurencijai „nei maisto tiekimo iš restoranų, nei iš parduotuvių“ segmente.

JK įsikūrusi „Deliveroo“ praėjusių metų gegužę paskelbė, kad JAV internetinės prekybos milžinė taps didžiausia investuotoja 575 mln. JAV dolerių finansavimo rate ir įsigis 16 proc. įmonės akcijų.

Po šešis mėnesius trukusio tyrimo CMA pareiškė, kad susitarimą patvirtino dėl konkurencijos priežasčių, išanalizavusi įmonės vidaus dokumentus ir apklaususi daugiau nei 3 000 vartotojų.

CMA pridūrė, kad prireikė išsamių suinteresuotų trečiųjų šalių pareiškimų.

„Mūsų sprendimas atspindi „Amazon“ investicijų į „Deliveroo“ mastą ... ir paskatas konkuruoti abiejose rinkose“, – pareiškime teigė tyrimui vadovavęs Stuartas McIntoshas.

Visgi jis perspėjo, kad jei „Amazon“ padidins savo akcijų paketą „Deliveroo“, šis pokytis gali lemti tolesnį CMA tyrimą.

Įkurta 2013 metais, „Deliveroo“ dabar pristato maistą klientams daugiau nei 200 miestų 12-oje šalių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos