Pradinėje Konkurencijos ir rinkų tarnybos (CMA) apžvalgoje, kurioje įvertinta, ar vartotojai nepatirs nuostolių dėl žymiai sumažėjusios konkurencijos, išryškėjo galimos problemos.
Visgi atlikus išsamesnį tyrimą padaryta išvada, kad, atsižvelgiant į „Amazon“ įsigyjamos dalies dydį, sandoris nepakenks konkurencijai „nei maisto tiekimo iš restoranų, nei iš parduotuvių“ segmente.
JK įsikūrusi „Deliveroo“ praėjusių metų gegužę paskelbė, kad JAV internetinės prekybos milžinė taps didžiausia investuotoja 575 mln. JAV dolerių finansavimo rate ir įsigis 16 proc. įmonės akcijų.
Po šešis mėnesius trukusio tyrimo CMA pareiškė, kad susitarimą patvirtino dėl konkurencijos priežasčių, išanalizavusi įmonės vidaus dokumentus ir apklaususi daugiau nei 3 000 vartotojų.
CMA pridūrė, kad prireikė išsamių suinteresuotų trečiųjų šalių pareiškimų.
„Mūsų sprendimas atspindi „Amazon“ investicijų į „Deliveroo“ mastą ... ir paskatas konkuruoti abiejose rinkose“, – pareiškime teigė tyrimui vadovavęs Stuartas McIntoshas.
Visgi jis perspėjo, kad jei „Amazon“ padidins savo akcijų paketą „Deliveroo“, šis pokytis gali lemti tolesnį CMA tyrimą.
Įkurta 2013 metais, „Deliveroo“ dabar pristato maistą klientams daugiau nei 200 miestų 12-oje šalių.