Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2020 06 22 /16:48

„Johnson & Johnson“ atšauks iš prekybos odos šviesinimui skirtas priemones

Amerikiečių bendrovė „Johnson & Johnson“ pranešė sustabdžiusi priemonių, skirtų tamsių odos dėmių šviesinimui, pardavimą, rašo „The New York Times“.
„Johnson & Johnson“
„Johnson & Johnson“ / „Scanpix“ nuotr.

Gamintoja sprendimą paaiškino tuo, kad, kaip parodė pastarųjų kelių savaičių diskusijos, kai kurių „Neutrogena“ ir „Clean & Clear“ produktų pavadinimai ir aprašymai leidžia suvokti, jog šviesus odos atspalvis yra pranašesnis, palyginti su natūralesniu odos atspalviu. Taip pat paaiškėjo, kad kai kurie pirkėjai naudojo produktus, kad jų oda taptų šviesesnė.

Pranešama, kad „Clean & Clear“ linijos produktai, skirti odos šviesinimui, nebuvo komerciškai parduodami JAV, tačiau jų buvo siūloma Indijos ir Viduriniųjų Rytų regiono parduotuvėse.

Antirasistinio judėjimo, apėmusio daugelį pasaulio šalių, fone įvairios įmonės pradėjo keisti savo politiką.

Kiek anksčiau „Mars Incorporated“, kuriai priklauso prekių ženklas „Uncle Ben's“, nusprendė pakeisti prekių ženklo logotipą, kuriame pavaizduotas juodaodis.

„PepsiCo“ taip pat planuoja pakeisti prekių ženklo „Aunt Jemima“ logotipą su pavaizduota juodaode moterimi.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos