Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Johnson & Johnson“ nurodyta sumokėti 2,1 mlrd. dolerių dėl kancerogeniškų talko miltelių

JAV teismas paliko galioti verdiktą, kad kompanijos „Johnson & Johnson“ pardavinėti talko milteliai dešimtims moterų sukėlė kiaušidžių vėžį, ir nurodė farmacijos milžinei sumokėti 2,1 mlrd. dolerių (1,86 mlrd. eurų) kompensacijų.
„Johnson & Johnson“
„Johnson & Johnson“ / „Scanpix“ nuotr.

Misūrio apeliacinio teismo sprendimu daugiau kaip perpus sumažinta 4,4 mlrd. dolerių kompensacijų suma, kurią prisiekusieji 2018 metais priteisė 22 moterims. Teismas sutiko, kad kai kurių ieškovių nederėjo įtraukti į bylą, nes jos gyvena už valstijos ribų.

Tačiau antradienio sprendimu paliktas galioti nurodymas kompanijai, „sąmoningai pardavinėjusiai vartotojams produktus, kuriuose buvo asbesto“, išmokėti kompensacijas.

„Kadangi atsakovai yra didelės, daugelio milijardų [dolerių vertės] korporacijos, manome, jog būtinos didelės baudžiamosios kompensacijos, kad ši byla padarytų poveikį, – sakoma nutartyje. – Neįmanoma pinigais įvertinti fizinių, psichinių ir emocinių kančių, kurias ieškovės patyrė dėl atsakovų sukeltos žalos.“

„Johnson & Johnson“ atstovė, kurią citavo laikraštis „The Wall Street Journal“, sakė, kad kompanija apskųs sprendimą Misūrio Aukščiausiajame teisme.

„Johnson & Johnson“ sulaukė tūkstančių ieškinių visose Jungtinėse Valstijose, kuriuose teigiama, kad kompanija neperspėjo vartotojų dėl asbesto jos talko produktuose keliamos vėžio rizikos.

2019 metais prisiekusieji Kalifornijoje priteisė milijonų dolerių kompensaciją ieškovei, tvirtinusiai, kad kompanijos vaikiška pudra sukėlė jai mirtiną vėžį.

Praėjusį mėnesį kompanija paskelbė, kad nebegamins vaikiškos talko pudros JAV ir Kanadoje, bet toliau pardavinės šį produktą likusioje pasaulio dalyje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos