„Johnson & Johnson“ pardavimai augo, tačiau rezultatams įtakos turėjo stiprus JAV doleris

Didžiausia pasaulyje sveikatai skirtų prekių gamintoja „Johnson & Johnson“ pranešė apie lūkesčius viršijusius trečiojo ketvirčio rezultatus, lemtus išaugusių vaistų pardavimų, tačiau ir vėl atsargiai įvertino savo perspektyvas stipraus JAV dolerio fone.
„Johnson & Johnson“
„Johnson & Johnson“ / ZUMAPRESS/Scanpix nuotr.

Bendrovė antradienį paskelbė toliau besilaikanti 2022 metų prognozės intervalo vidurio reikšmės, o ankstesnių dviejų ketvirčių veiklos rezultatų lūkesčius sumažino dėl valiutų keitimo įtakos.

Dabar bendrovė tikisi, kad pakoreguotas pelnas svyruos nuo 10,02 iki 10,07 JAV dolerio už akciją.

Remiantis „FactSet“, analitikai tikisi vidutiniškai 10,07 JAV dolerio pelno vienai akcijai už visus metus.

„Johnson & Johnson“ beveik pusę savo pardavimų vykdo ne JAV teritorijoje.

Stiprus JAV doleris, kurio vertė šiuo metu pirmą kartą per 20 metų viršija euro vertę, gali turėti įtakos įmonių, kurios užsiima didelio masto tarptautiniu verslu, pardavimams.

Tokios įmonės turi konvertuoti iš kitose šalyse įvykdytų pardavimų gautas pajamas į JAV dolerius, kai praneša apie pajamas.

Stipresnis doleris mažina šių pardavimų vertę.

Tai taip pat suteikia užsienio produktams pranašumą Jungtinėse Valstijose.

„Johnson & Johnson“ pelnas trečiąjį ketvirtį išaugo 22 proc. iki 4,46 mlrd. JAV dolerių. Pajamos ūgtelėjo 2 proc. iki 23,79 mlrd. JAV dolerių, o pakoreguotas pelnas siekė 2,55 JAV dolerio už akciją.

„FactSet“ duomenimis, analitikai tikėjosi 2,48 JAV dolerio pelno vienai akcijai ir 23,36 mlrd. JAV dolerių pajamų trečiąjį ketvirtį.

Pajamos iš didžiausio bendrovės segmento, susijusio su farmacijos produktais, išaugo 2,6 proc., arba 9 proc., atmetus užsienio valiutos keitimo įtaką, iki 13,2 mlrd. JAV dolerių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis