Iš viso parduotuvių apipavidalinimui numatoma išleisti beveik 20 mln. eurų.
„Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje atlikti tyrimai parodė, kad šiose šalyse mus laiko namams skirtų smulkmenų parduotuvėmis. Tačiau mūsų personalas pastaraisiais metais sunkiai dirbo, kad būtų išplėstas baldų, čiužinių, miegamajam ir vonios kambariui skirtos produkcijos asortimentas“, – sakė „Jysk“ atstovė Baltijos šalyse ir Baltarusijoje Dacė Zundurė.
Jos teigimu, Baltijos šalyse pirkėjai ėmė daugiau dėmesio skirti kokybei, o ne kainai.
Skelbiama, kad naujo formato parduotuvės jau veikia Vilniuje ir Kaune, Rygoje ir Daugpilyje, Tartu ir Hapsalu miestuose bei Minske ir Breste.
Per artimiausius penkerius metus „Jysk“ ketina išplėsti savo tinklą iki 5 tūkst. 35 parduotuvės veikia Baltijos šalyse.