Ką bendro turi mūsų mobilusis telefonas ir lauko reklama?

Prekių ženklai virtualioje aplinkoje, pasitelkdami turimus duomenis, ieško tikslinės auditorijos ir kliento, kuriam jų prekė ar paslauga būtų aktuali. Duomenys yra visur – nuo mūsų išmaniųjų laikrodžių, nuolaidų/banko kortelių iki mobiliųjų programėlių. Ką daryti su tuo duomenų kalnu, kuris kas trejus metus padvigubėja ir ką bendro su duomenimis turi seniausia medija pasaulyje?
Francois Xavier Pierrel
Francois Xavier Pierrel / Asmeninio archyvo nuotr.

Didžiausios pasaulyje lauko reklamos kompanijos „JCDecaux“ vadovaujantysis duomenų analitikas François-Xavier Pierrel šiemet „LOGIN Progress makers powered by SEB“ renginio „Digital“ sesijoje gegužės 25 d. 14.05 val. papasakos apie technologijas ir sinergiją tarp mobiliųjų telefonų ir lauko reklamos.

F.X.Pierrel į lauko reklamos rinką atkeliavo iš interneto industrijos. Prieš tapdamas „JCDecaux“ vadovaujančiuoju duomenų analitiku dirbo reikšmingose pozicijose „Facebook“, „Microsoft“ ir „Renault“, kur buvo atsakingas už interneto reklamų technologijas, duomenų matavimus ir su jais susijusius sprendimus. Per dvejus su puse metų „JCDecaux“ kompanijoje F.X.Pierrel vadovaujama komanda nuo dviejų duomenų mokslininkų išaugo į svarbią struktūrą, kurią sudaro keturiasdešimt penki žmonės. LOGIN festivalio metu jis papasakos, kokios inovacijos atkeliauja į miestus ir į lauko reklamą, ką tai bendro turi su mūsų mobiliaisiais telefonais ir kodėl prekės ženklams svarbu būti realiame pasaulyje.

„Žiūrint paskutinių penkiasdešimties metų lauko reklamos istoriją, matome, kad joje kaip klasikinėje medijoje buvo mažai pokyčių. Tačiau per pastartuosius kelerius metus įvyko didelis posūkis. Mes ėmėmės skaitmeninti lauko reklamą, taip prekių ženklams suteikdami daugiau galimybių daryti segmentuotas, animuotas ir interaktyvias kampanijas. Pavyzdžiui, šiandien panaudojant programavimą galima transliuoti kontekstines reklamas, kurios prisitaiko prie tuo metu esančių oro sąlygų“, – teigia F.X.Pierrel.

Kompanijos „Lumen“ Didžioje Britanijoje atliktas tyrimas parodė, kad skaitmeninė lauko reklama gali būti naudojama kaip pirmasis, viešasis, prekinį ženklą stiprinantis ekranas. Kartu komunikuojant tokią pat žinutę privačiame, asmeniniame ekrane – mobiliam telefone, planšetėje ar kompiuteryje, spontaninis prekinio ženklo žinomumas tampa 133 proc. didesnis, lyginant jį su komunikacija vien tik asmeniniame ekrane. Mūsų išmanusis telefonas ir lauko reklama yra labiau susiję nei bet kuri kita medija: čia susijungia vertikalus formatas, realaus patyrimo bei kūrybiškumo vektoriai. Šis derinys suteikia kūrybiškesnę ir interaktyvesnę patirtį, kuri svarbi prekės ženklams ir jų klientams.

LOGIN festivalyje visos temos yra įkvėptos technologijų proveržio, inovacijų vystymo ir nuolatinio progreso įvairiose gyvenimo srityse. LOGIN pranešėjai kalbės labiausiai visuomenėje šiuo metu eskaluojamomis temomis, tokiomis kaip vakcinų kūrimas, skaitmenizacijos paveikta psichinė sveikata, tvarumas, rinkodaros ir prekių ženklų kūrimo inovacijos, šiuolaikinis menas ir kultūra, dirbtinio intelekto sukuriamos galimybės, mokslo inovacijos, vis augantis kibernetinis pavojus ir kt.

Visą pranešėjų sąrašą ir programą bus galima rasti LOGIN svetainėje www.login.lt. LOGIN festivalis bus transliuojamas gegužės 24-28 dienomis nemokamai per Delfi ir 15min portalus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis