Kent Nicholsas ir Douglas Sarine, vienas besislepianti už kameros, o kitas – po nindzės kostiumu, savo internetinį šou svetainėje „youtube.com“ pradėjo 2005-aisiais. Dėl keistos tematikos, puikaus atlikimo ir didelio interaktyvumo – kiekvienas žiūrovas galėjo viltis, kad bus atsakoma kaip tik į jo klausimą – šis „youtube.com“ kanalas išsiskyrė iš kitų ir pradėjo sparčiai populiarėti.
2007-aisiais žurnalas „Forbes“ nindzę įvertino kaip vieną žinomiausių išgalvotų interneto herojų. Ne be reikalo, mat nindzė veikė ne tik savo svetainėje, bet ir plačiajame internete. Jis nusifilmavo kartu su „Mitų griovėjais“, kur teigė, jog gravitacija yra mitas, keliose skirtingose svetainėse apžvelgė porą filmų, ėmė interviu iš filmo „Blades of Glory“ pagrindinių aktorių ir subūrė nindzės gerbėjų armiją.
Nindzės veikla vien internetu neapsiribojo. Jis pradėjo keliauti po pasaulį kaip gyvus pasirodymus atliekantis nindzė komikas. Išleido geriausių serijų bei niekur nematytų kadrų DVD ir nindzės knygą, nekalbant apie gausybę marškinėlių, kepurių bei kitokios atributikos. Svetainės „tvweek.com“ duomenimis, nindzės kūrėjai Kent Nicholsas ir Douglas Sarine 2007-aisiais kas mėnesį iš reklamos bei parduodamos nindzės atributikos uždirbdavo apie 100 000 dolerių per mėnesį.
Kad galėtų sukurti šį veikėją, vyrukams tereikėjo kompiuterio, interneto, kameros, juodo nindzės kostiumo, šiokių tokių montažo žinių ir keleto puikių idėjų – atrodo, kad visai nedaug. Jei manote, kad jums iki pasaulinės šlovės iš šio „nedaug“ tetrūksta įrangos idėjoms įgyvendinti, užsukite įvertinti ASUS pasiūlymų į www.asusshop.lt.