2023 11 19

Ką sumanė „Aibė“? Įmonės atstovė daugiau papasakojo apie naujai kuriamą parduotuvių tinklą

Aljansas „Aibė“ ketina konkuruoti ne tik su didžiausiais maisto prekių, tačiau ir buitinių prekių tinklais – tam kuriamos naujo koncepto parduotuvės, pavadintos „Noma“. Įmonės atstovai interviu 15min metu teigė, kad pagrindinis jų ginklas konkurencinėje kovoje bus prieinamumas – „Noma“ sieks užpildyti tokio tipo produkcijos nišas regionuose.
NOMA
NOMA / Bendrovės nuotr.

Vasaros pabaigoje „Aljansui Aibė“ paskelbus, kad atidarė pirmą specializuotą naujo tinklo parduotuvę „Noma“, šalies mažmeninės prekybos naujienas sekantys gyventojai galimai kilstelėjo antakius – panaši žinia jau buvo pasirodžiusi gerokai anksčiau.

Iš tiesų, „Noma“ nėra naujas pavadinimas – pirmoji parduotuvė šiuo vardu atidaryta dar 2022 m. kovą. Tačiau po antrosios parduotuvės atidarymo „Noma“ jau galima oficialiai vadinti, kad ir mažu, tačiau prekybos tinklu.

Kuo pavirs šis „Aljanso Aibė“, vienijančio 888 šalies parduotuves, plėtojamas naujas prekybos tinklas?

„Planuojame nuosaikią parduotuvių plėtrą, ten, kur reikia, ne ten, kur yra laisvos patalpos“, – apie planus kuriant „Noma“15min pasakojo UAB „Aljansas AIBĖ“ Pramonės prekių projektų ir grupės vadovė Nomeda Daukantienė.

Pašnekovė taip pat papasakojo apie „Noma“ koncepciją, pavadinimą ir kuo konkuruos su didžiaisiais žaidėjais.

– Patikslinkite: apie pirmąją „Noma“ parduotuvę Elektrėnų rajone, Semeliškėse, pranešta dar 2022 m. kovą. Šią vasarą atidarius parduotuvę Kužiuose (Šiaulių rajonas) irgi buvo skelbta, kad atidaryta „pirmoji specializuota“ parduotuvė. Kiek šio tinklo parduotuvių šiuo metu yra iš viso?

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis