Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Kainas Lietuvoje padidinusi „Coca-Cola“: tai lėmė užstato kaštai ir gamyba kitur

Gėrimų gamintoja „Coca-Cola“ pripažįsta, kad jai teko didinti kainas Lietuvoje. Ir tai padaryta dėl kelių priežasčių – Lietuvoje jau nėra gaminami ar ženklinami produktai, be to, augo ir taros supirkimo kaštai.
„Coca Cola“ skardinės
„Coca Cola“ skardinės / „Scanpix“/AP nuotr.

Taip kompanija sureagavo į antradienį prekybos tinklo „Norfa“ pareikštus kaltinimus, esą šis gamintojas Lietuvai padidino kainas 10 procentų, palyginti su kitomis ES šalimis. Todėl prekybos tinklas atsisakė su „Coca-Cola“ bendradarbiauti.

Kompanijos „Coca-Cola HBC“ Baltijos šalių prekybos vadovas Radomiras Paunic komentare 15min teigia, kad „dėl makroekonominių priežasčių produktų kainos įvairiose rinkose skiriasi“.

„Baltijos šalių atveju kainas papildomai veikia faktas, kad čia mes negaminame didžiosios dalies produktų asortimento. Tai reiškia, kad yra tiekimo grandies kaštų, tarp jų ir pakuočių ženklinimo, į kuriuos mes turime atsižvelgti taikydami produktų kainas“, – teigiama komentare.

Primename, kad vienintelė „Coca-Cola“ gamykla Lietuvoje, Alytuje, buvo uždaryta užpernai. Tąkart skelbta, kad gamyba iškelta į Lenkiją dėl kompanijos vidaus struktūrinių pokyčių.

Tačiau tai ne vienintelė priežastis, kodėl branginami gėrimai.

„Papildomai, nuo 2017 m. produktų kainoms Lietuvoje ženklios įtakos turėjo pakuočių atliekų tvarkymo per užstato sistemą kaštai“, – teigia R.Paunic.

15min jau skelbė, kad kai kurie gėrimų gamintojai padidino kainas, nes butelių surenkama vis daugiau, tad padidėjo ir sąnaudos. Prekybininkai atskleidė, kad praėjusių metų pabaigoje pasikeitė depozitinių gėrimų pakuočių tvarkymo tarifai gėrimų gamintojams ir importuotojams. Todėl ir padidėjo gėrimų kaina.

„Coca-Cola“ teigia dėl etikos ir teisinių priežasčių neatskleidžianti verslo derybų detalių. „Tačiau reikia paminėti, kad šiuo atveju buvo palyginti produktai, kuriuos mes parduodame Baltijos šalyse ir kurių šiose šalyse neparduodame. Mes kreipsimės į „Norfa“ atstovus, kad aptartume tai detaliau tiesiogiai ir išspręstume nesusipratimą“, – teigiama komentare.

„Būdami atviri tolesnei diskusijai norėtume pabrėžti, kad mūsų verslo požiūris ir bendradarbiavimas su visais klientais yra pagrįstas visišku skaidrumu ir sutelktas į pasitikėjimu pagrįstą partnerystę, siekiant mūsų klientų interesų. Visi produktai, kuriuos parduoda Coca-Cola HBC Lietuva, yra tokios pačios aukštos kokybės, kokia yra bet kurioje kitoje rinkoje pasaulio mastu“, – sako kompanijos atstovas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos