Kaip Kinijoje „McDonald's“ tapo „Auksiniais vartais“, o „Coca-Cola“ – „Linksmybėmis“

Naujas savininkas – naujas ir pavadinimas. Po to, kai 80 proc. „McDonald's“ verslo Kinijoje ir Honkonge buvo parduota Kinijos valstybinei korporacijai CITIC Group ir JAV fondui „Carlyle Group“ už 2,08 mlrd. JAV dolerių, greito maisto užkandinių tinklas Kinijoje pakeitė pavadinimą, praneša CNN.
Greito maisto užkandinė Kinijoje
Greito maisto užkandinė Kinijoje / AFP/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 2 Kinija McDonald's

„McDonald's“ restoranai Kinijoje dabar pavadinti „Jingongmen“, o išvertus tai reiškia Auksiniai vartai. Restoranų tinklas pervadintas tik Kinijoje ir Honkonge. Pranešama, kad parduodamų produktų asortimentas nekeičiamas.

Tačiau patys kinai dėl to jaučiasi šiek tiek sutrikę, nes naujas populiaraus restoranų tinklo pavadinimas jiems primena baldų arba statybinių prekių parduotuvės vardą, ir „nepagerina apetito, bet rėžia ausį“.

„Ar jūs esate tikri, kad ten parduoda maistą“, – rašo socialini tinklo Weibo, kuris yra kinų Twitter atitikmuo, vartotojas.

Kiti vartotojai skundžiasi, kad „Jingongmen“ jiems labiau primena biurokratinės organizacijos pavadinimą, dar kitiems tai apskritai labai provincialus vardas. Tiesa, yra ir tokių, kurie gina sprendimą pakeisti pavadinimą. Šie sako, kad reikia pirmiausia žinoti „McDonald's“ istoriją, norint įsitikinti, ką iš tiesų reiškia „Auksiniai vartai“.

Iki šiol kinai greito maisto užkandinių tinklą vadino Maidanglao. Daug Vakarų prekinių ženklų Kinijoje taip pat šiek tiek „sukininami“, taip siekiant būti arčiau vietos vartotojo. Pavyzdžiui, „Coca-Cola“ Kinijoje parduodama su prekiniu ženklu „Kekoukele“, o tai reiškia „Skonį ir linksmybes“, „Google“ Kinijoje – „Guge“.

Pasaulyje veikia daugiau nei 36 tūkstančiai greito maisto užkandinių „McDonalds“ per 100 valstybių.

Kinijoje sandoris dėl „McDonald's“ pasirašyta 20 metų. Per ateinančius penkerius metus planuojama atidaryti dar 1,5 tūkstančio užkandinių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų