„McDonald's“ restoranai Kinijoje dabar pavadinti „Jingongmen“, o išvertus tai reiškia Auksiniai vartai. Restoranų tinklas pervadintas tik Kinijoje ir Honkonge. Pranešama, kad parduodamų produktų asortimentas nekeičiamas.
Tačiau patys kinai dėl to jaučiasi šiek tiek sutrikę, nes naujas populiaraus restoranų tinklo pavadinimas jiems primena baldų arba statybinių prekių parduotuvės vardą, ir „nepagerina apetito, bet rėžia ausį“.
„Ar jūs esate tikri, kad ten parduoda maistą“, – rašo socialini tinklo Weibo, kuris yra kinų Twitter atitikmuo, vartotojas.
Kiti vartotojai skundžiasi, kad „Jingongmen“ jiems labiau primena biurokratinės organizacijos pavadinimą, dar kitiems tai apskritai labai provincialus vardas. Tiesa, yra ir tokių, kurie gina sprendimą pakeisti pavadinimą. Šie sako, kad reikia pirmiausia žinoti „McDonald's“ istoriją, norint įsitikinti, ką iš tiesų reiškia „Auksiniai vartai“.
Iki šiol kinai greito maisto užkandinių tinklą vadino Maidanglao. Daug Vakarų prekinių ženklų Kinijoje taip pat šiek tiek „sukininami“, taip siekiant būti arčiau vietos vartotojo. Pavyzdžiui, „Coca-Cola“ Kinijoje parduodama su prekiniu ženklu „Kekoukele“, o tai reiškia „Skonį ir linksmybes“, „Google“ Kinijoje – „Guge“.
Pasaulyje veikia daugiau nei 36 tūkstančiai greito maisto užkandinių „McDonalds“ per 100 valstybių.
Kinijoje sandoris dėl „McDonald's“ pasirašyta 20 metų. Per ateinančius penkerius metus planuojama atidaryti dar 1,5 tūkstančio užkandinių.