Kaip sukurti gerą reklamą sveikatos paslaugų verslui? Kūrybiškumo įkvėpimai iš „Kanų liūtų“

Sukurti įtaigią ir įsimenamą sveikatos paslaugų reklamą – nelengva užduotis. O besiimantiems šios užduoties, tenka kūrybiškai išbalansuoti tarp įvairių plonų linijų ir aštrių kampų. Teisiniai ribojimai, kultūriniai skirtumai, etikos klausimai gali greitai tapti geros idėjos spąstais.
Ikea This Ables
Kadras iš IKEA „This Ables“ reklamos. / IKEA

Taigi, kaip sukurti tobulą reklamą sveikatos / sveikatinimosi paslaugų ar farmacijos ar prekės ženklui? Įkvėpimo ieškojome atsigręždami į tarptautinį festivalį „Kanų liūtai“, kuris šiemet birželio 19-23 dienomis Kanuose vyks jau 70-ąjį kartą.

Kas šiame didžiausiame kūrybiškumo renginyje, kuris šiais metais garsiausiai riaumojo ir skynė laurus pastaruosius kelerius metus?

Maxx Flash: The Killer Pack“

2022 m. didysis „Grand Prix“ prizas sveikatos ir sveikatingumo kategorijoje atiteko kūrybos agentūrai „VMLY&R Mumbai“, kuri sukūrė kampaniją „Žudiko rinkinys“ (angl. – „The Killer Pack“).

Ekologinių krizių purtoma Indija susidūrė su viena didžiausių dengės karštligės ir maliarijos atvejų protrūkių. Jį sukėlė atviruose gatvių šiukšlynuose atsiradę uodų klanai.

Į kovą su šiuo iššūkių nutarė stoti „Maxx Flash“ – tai produktas, siūlantis apsaugą nuo uodų namuose. „Maxx Flash“ priešnuodis – speciali veiklioji medžiagą, naikinanti uodų lervas. Kad produktas dar labiau neterštų gatvių – jo pakuotė buvo biologiškai yranti.

„Maxx Flash“ iniciatyva leido sustabdyti ligų protrūkį, o už šią idėją idėjos autoriai gavo ne tik klientų pripažinimą, bet ir didįjį Kanų liūtų apdovanojimą.

VIDEO: "The Killer Pack" by VMLY&R India for Maxx Flash

Bodyform: „Womb stories“

Asmens priežiūros produktus siūlančios bendrovės „Bodyform“ klipas „Womb stories“ 2021 metų Kanų liūtų festivalyje susižėrė net keturis didžiuosius „Grand Prix“ apdovanojimus. Net ir praėjus tiek laiko po pripažinimo, kampanija ir toliau kelia rezonansą visame pasaulyje.

„Bodyform“ savo kūrybine idėja pasakoja apie moters sveikatą, mintis ir jausmus.

Kampanija buvo paskelbta 132 šalyse, sulaukė daugiau nei 100 milijonų peržiūrų. Po šios kampanijos bendrovės rinkos dalis Jungtinėje Karalystėje išaugo 14 proc.

VIDEO: Bodyform: #wombstories

Beco: „Steal our staff“

1 iš 5 Jungtinėje Karalystėje gyvenančių žmonių turi negalią, o maždaug 48 proc. šių žmonių yra bedarbiai. Tai daugiau nei vienas milijonas darbo ieškančių asmenų.

Asmens priežiūros produktus kurianti bendrovė „Beco“ sugalvojo tai pakeisti. „Beco“ kartu su kūrybiniais partneriais sukūrė kampaniją „#StealOurStaff“ (Vokite mūsų darbuotojus) – 80 proc. visų bendrovės darbuotojų turi negalią ir tokiu būdu bendrovė siekė pakeisti kitų darbdavių požiūrį ir sumažinti negalią turinčių žmonių užimtumo atotrūkį.

Kampanija sulaukė milžiniško pasisekimo, ji buvo plačiai nušviesta pasaulio žiniasklaidos priemonėse.

VIDEO: Beco l Steal Our Staff l GP Cannes Lions 2021

Ikea: „ThisAbles“

Pasaulio sveikatos organizacijos (PSO) duomenimis, maždaug vienas milijardas žmonių arba 15 proc. pasaulio gyventojų turi tam tikrą negalią, dėl kurios jie negali gyventi įprasto gyvenimo.

Spręsdamos šį iššūkį, jėgas suvienijo „Ikea“ ir kūrybos agentūra „McCann“. Kampanijos ašis – nemokamai atsisiunčiami 3D priedų dizainai baldams, kurie gali būti pritaikyti visų poreikiams.

Naudojant 3D spausdintuvą, šie priedai leido specialių poreikių turintiems žmonėms leido saugiau ir lengviau naudotis baldais.

Šis kūrybinis sprendimas laimėjo atnešė „Ikea“ prestižinį „Grand Prix“ apdovanojimą sveikatos ir sveikatingumo kategorijoje.

VIDEO: IKEA ThisAbles- The Project

GlaxoSmithKline: „Breath Of Life

Lėtinė obstrukcinė plaučių liga yra didžiulė sveikatos problema, kuri dažniausiai ignoruojama, nes žmonės mano, kad tai tiesiog dusulys. Kasmet Kinijoje ši liga diagnozuojama 100 milijonų žmonių.

Farmacijos bendrovė „GlaxoSmithKline“ kartu su kūrybos agentūra „McCann Health“ ir bendravimo programėlės „Wechat“ kūrjai sumanė būdą, kaip padėti nustatyti šią ligą.

Bendradarbiaudamos su sveikatos specialistais, bendrovės sukūrė savarankišką pasitikrinimo sprendimą – žmogui į mikrofoną stipriai iškvėpus orą, specialus algoritmas gali įvertinti, ar yra pavojus sirgti šia liga, ar ne.

Pirmąją kampanijos savaitę šia galimybe pasinaudojo 10 000 žmonių, o ši idėja „Kanų liūtuose“ buvo įvertinta „Grand Prix“ apdovanojimu.

VIDEO: GSK「Breath of Life」│Cannes Lions 2019

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis