Lietuviai yra konservatyvi tauta, dėl to daugybės naujovių šių metų kalėdinėje prekyboje nebus, teigė „Maxima LT“ generalinis direktorius Žydrūnas Valkeris. Jis tikino, kad pirkėjų, norinčių įsigyti šventinių papuošimų, bangos tikimasi sulaukti jau lapkričio pabaigoje.
Lietuviai yra konservatyvi tauta, dėl to daugybės naujovių šių metų kalėdinėje prekyboje nebus.
„7000 tonų Kalėdų puošmenų išvažiuoja į parduotuves. Tai – iššūkis visiems mūsų darbuotojams. Kiekvieną dieną turime priimti ir pristatyti apie 1500 palečių“, – skaičius bėrė Ž.Valkeris, pridūręs, kad laikotarpis iki didžiųjų metų švenčių yra įtemptas visiems įmonės darbuotojams.
„Maxima LT“ šventinių puošmenų prekių grupės vadovė Eglė Kliukienė tikino, kad įkvėpimo kalėdinių prekių asortimentui yra semiamasi Frankfurte vykstančioje kasmetinėje parodoje „„Christmasworld“. Būtent po jos įmonė ir nusprendžia, kokios prekes bus siūlomos pirkėjams.
Nors pagrindiniais kalėdinių prekių tiekėjais ir toliau išlieka Kinijos, Indijos bei Tailando gamintojai, tačiau pastaruoju metu daugiau produktų pateikia ir Lietuvos bendrovės.
„Asortimentą formuojame bendrą visoms Baltijos šalims. Tačiau egzistuoja dvi išimtys – latvių ypač mėgstamos žvakės ant eglutės ir advento vainikai“, – sakė E.Kliukienė.
Šventinių puošmenų prekių grupės vadovė pridūrė, kad per Kalėdų sezoną „Maxima“ parduotuvėse yra parduodama apie vienas milijonas žvakių ir 400 tūkst. vienetų puodelių. Iš viso didžiosiose šio prekybos tinklo parduotuvėse bus įmanoma rasti iki 2000 tik Kalėdoms skirtų prekių.
„Maxima“ atstovai teigė, kad šių metų Kalėdų sezono naujiena yra juoda spalva dekoracijose.
„Galėsime pasiūlyti net juodą eglutę“, – džiaugėsi E.Kliukienė, bet pridūrė, kad paklausiausiomis šiuo metų laiku tampa šerkšno spalvos prekės.
Ž.Valkeris taip pat išreiškė viltį, kad šįmet, pagal įvairius skaičiavimus, tikimasi, kad pirkėjai kalėdinių dovanų pirkimui išleis 4–5 proc. daugiau lėšų.