Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Kalnapilio-Tauro grupė“ šiemet augino pardavimus

Šių metų pirmo pusmečio finansinius rezultatus skelbianti „Kalnapilio-Tauro grupė“ turi kuo pasidžiaugti. Augantis nealkoholinio alaus populiarumas, didėjęs eksportas bei energinių gėrimų kategorijos augimas lėmė, kad per pirmus šešis šių metų mėnesius, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, pardavimai augo 4 proc., o pajamos – 7,9 proc. ir pasiekė 33,6 mln. eurų.
Marijus Valdas Kirstukas
Marijus Valdas Kirstukas / „Kalnapilio“ nuotr.
Temos: 2 Verslas Kalnapilis

„Šiuos metus pradėjome su tam tikrais apribojimais. Viešbučių, restoranų ir kavinių sektoriuje per pirmus šešis šių metų mėnesius, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, parduodamos produkcijos kiekis sumažėjo 11,9 proc. punkto. Nepaisant to, praradimus sugebėjome kompensuoti sėkmingais rezultatais kituose sektoriuose. Visų pirma augo parduotuvėse parduodamų gėrimų kiekis – lyderiaujame nealkoholinių alaus gėrimų rinkoje, sėkmingai plečiame energinių gėrimų sritį ir eksportą“ - teigia „Kalnapilio-Tauro grupės“ generalinis direktorius Marijus Valdas Kirstukas.

Anot jo, nemažai įtakos įmonės rezultatams turėjo ir pasikeitę klientų vartojimo įpročiai – Lietuvos gyventojai vis dažniau renkasi nealkoholinį alų. Lyderio poziciją užtikrintai pelnė „Kalnapilio“ šviesusis nealkoholinis alus, šiemet augęs 38 proc. Būtent šio prekės ženklo šviesųjį nealkoholinį alų ir pernai lietuviai rinkosi dažniausiai. Šviesiojo alaus segmente „Kalnapilis nealkoholinis“ užėmė 24,2 proc. – šie duomenys paremti Nielsen pateikiamais Lietuvos Mažmeninio Prekybos Indekso šviesiojo nealkoholinio alaus kategorijos duomenimis 12mėn. periodui (už 2020 sausio – 2020 gruodžio mėnesius) (Autorinės teisės © 2021, The Nielsen Company).

„Sėkmingai įgyvendinama produktų krepšelio diversifikacijos strategija ir dėmesys eksporto pletrai pasiteisina ir užtikrina sėkmę. Siulome produktus įvairiems vartotojams ir įvairioms progoms. Mumis pasitiki pasauliniai prekės ženklai „Heineken“ ir „Pepsi“ Baltijos šalyse. „PepsiCo“ nuo bendradarbiavimo pradžios rinkos dalis padidinta beveik 2 kartus, taip pat ir šiemet pardavimai augo 10 proc. lyginant su praėjusiais metais. Geri rezultatai taip pat pasiekti nuolat plečiamoje ir sėkmingai vystomoje energinių gėrimų kategorijoje. „Kalnapilio-Tauro grupei“ dar ganėtinai naujoje srityje didžiulio populiarumo susilaukė energinių gėrimų prekės ženklas „Cult“ – daniško prekės ženklo pardavimai šiemet, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, išaugo net 107 proc. punktais” – teigia M.V.Kirstukas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?