Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Kalnapilio – Tauro grupės“ ateities planas – lyderystė gaiviųjų gėrimų rinkoje

Lietuvos gėrimų gamintojos „Kalnapilio – Tauro grupės“ generalinis direktorius Marijus Kirstukas džiaugėsi, kad per devynis šių metų mėnesius bendrovės pardavimai ūgtelėjo 14 proc. Tą lėmė padidėję pardavimai tiek vietos, tiek užsienio šalių rinkose.
Marijus Kirstukas
Marijus Kirstukas / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Pasirašė sutartį su „PepsiCo“

Bendrovės grynasis pelnas per devynis šių metų mėnesius pasiekė 2,186 mln. Eur.  Tuo tarpu tuo pačiu laikotarpiu pernai jis buvo tik 1,267 mln. Eur.

Grupės ekspertai tikisi, kad šiais metais Lietuvos alaus rinka išaugs 6 – 7 proc.

Grupės ekspertai tikisi, kad šiais metais Lietuvos alaus rinka išaugs 6 – 7 proc.

„Per šiuos metus žiūrėjome, kaip plėsti savo veiklą Baltijos šalyse, ir pasirašėme sutartį dėl „PepsiCo“ gėrimų platinimo Lietuvoje nuo sausio mėnesio. Tai leis padidinti tiek pardavimus, tiek pajamas“, – teigė M.Kirstukas.

„Gavome teisę parduoti, gaminti ir platinti „PepsiCo“ produkciją visose Baltijose šalyse. Gamyba planuojama Latvijoje ir Suomijoje, Lietuvoje bus tik platinama“, – sakė „Kalnapilio – Tauro grupės“ generalinis direktorius ir pridūrė, kad šiuo metu Baltijos šalyse, lyginant su Vidurio Europos valstybėmis, gazuotų gėrimų vartojimas yra itin mažas ir įmonė tikisi, kad ši situacija keisis. 

M.Kirstukas pažymėjo, kad šiemet labiausiai augo „Premium“ alaus rūšies pardavimai, taip pat gerais rodikliais pasižymėjo bendrovei priklausanti „Vilkmergės“ gamykla, rinkai pristačiusi vyšnių skonio alų „Kriek“.

Alkoholio draudimas degalinėse įtakos neturės

Didžiausią įtaką kitų metų bendrovės produkcijos vartojimui turės įvedamas depozitas už skardinę tarą nuo vasario mėnesio bei didesni akcizai nuo kovo mėnesio. Tiesa, kiek kainuos produktai depozitinėje taroje, M.Kirstukas kol kas nedrįso spėlioti. 

„Nesame prieš akcizų kėlimą kiekvienais metais, jeigu akcizai keliami planingai“, – tikino M.Kirstukas.

Paklaustas, kokį poveikį turės nuo kitų metų sausio įsigaliosiantis draudimas alkoholinius gėrimus pardavinėti degalinėse, „Kalnapilio – Tauro grupės“ generalinis direktorius teigė, kad degalinėse parduodamo alkoholio dalis yra itin maža. 

Tiesa, prognozuojama, kad ateinančiais metais dėl naujų akcizų bei įvedamo depozito alaus rinka gali susitraukti 2 – 3 proc. 

Neigiamą įtaką įmonės pardavimams turi ir prastėjanti Lietuvos demografinė situacija.

„1 proc. vartotojų kiekvienais metais išvažiuoja“, – sakė aludarių atstovas.

Tiesa, įmonė šiuo metu intensyviai ieško ir kitų rinkų savo produkcijos realizavimui. 

„Keletą partijų alaus neseniai išsiuntėme į Kiniją“, – sakė M.Kirstukas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos