Pasirašė sutartį su „PepsiCo“
Bendrovės grynasis pelnas per devynis šių metų mėnesius pasiekė 2,186 mln. Eur. Tuo tarpu tuo pačiu laikotarpiu pernai jis buvo tik 1,267 mln. Eur.
Grupės ekspertai tikisi, kad šiais metais Lietuvos alaus rinka išaugs 6 – 7 proc.
Grupės ekspertai tikisi, kad šiais metais Lietuvos alaus rinka išaugs 6 – 7 proc.
„Per šiuos metus žiūrėjome, kaip plėsti savo veiklą Baltijos šalyse, ir pasirašėme sutartį dėl „PepsiCo“ gėrimų platinimo Lietuvoje nuo sausio mėnesio. Tai leis padidinti tiek pardavimus, tiek pajamas“, – teigė M.Kirstukas.
„Gavome teisę parduoti, gaminti ir platinti „PepsiCo“ produkciją visose Baltijose šalyse. Gamyba planuojama Latvijoje ir Suomijoje, Lietuvoje bus tik platinama“, – sakė „Kalnapilio – Tauro grupės“ generalinis direktorius ir pridūrė, kad šiuo metu Baltijos šalyse, lyginant su Vidurio Europos valstybėmis, gazuotų gėrimų vartojimas yra itin mažas ir įmonė tikisi, kad ši situacija keisis.
M.Kirstukas pažymėjo, kad šiemet labiausiai augo „Premium“ alaus rūšies pardavimai, taip pat gerais rodikliais pasižymėjo bendrovei priklausanti „Vilkmergės“ gamykla, rinkai pristačiusi vyšnių skonio alų „Kriek“.
Alkoholio draudimas degalinėse įtakos neturės
Didžiausią įtaką kitų metų bendrovės produkcijos vartojimui turės įvedamas depozitas už skardinę tarą nuo vasario mėnesio bei didesni akcizai nuo kovo mėnesio. Tiesa, kiek kainuos produktai depozitinėje taroje, M.Kirstukas kol kas nedrįso spėlioti.
„Nesame prieš akcizų kėlimą kiekvienais metais, jeigu akcizai keliami planingai“, – tikino M.Kirstukas.
Paklaustas, kokį poveikį turės nuo kitų metų sausio įsigaliosiantis draudimas alkoholinius gėrimus pardavinėti degalinėse, „Kalnapilio – Tauro grupės“ generalinis direktorius teigė, kad degalinėse parduodamo alkoholio dalis yra itin maža.
Tiesa, prognozuojama, kad ateinančiais metais dėl naujų akcizų bei įvedamo depozito alaus rinka gali susitraukti 2 – 3 proc.
Neigiamą įtaką įmonės pardavimams turi ir prastėjanti Lietuvos demografinė situacija.
„1 proc. vartotojų kiekvienais metais išvažiuoja“, – sakė aludarių atstovas.
Tiesa, įmonė šiuo metu intensyviai ieško ir kitų rinkų savo produkcijos realizavimui.
„Keletą partijų alaus neseniai išsiuntėme į Kiniją“, – sakė M.Kirstukas.