„Pasitraukėme iš Rusijos bei Baltarusijos rinkų, pirmąjį šių metų pusmetį mūsų eksporto pajamos sumažėjo beveik perpus. Tačiau atsigaunantis viešbučių, restoranų ir maitinimo sektorius ženkliai prisidėjo prie pirmojo metų pusmečio rezultatų didėjimo. Įmonės produkcijos paklausa šiame segmente pirmąjį pusmetį kiekiu išaugo du kartus“, – pranešime teigė „Kalnapilio-Tauro grupės“ generalinis direktorius Marijus Valdas Kirstukas.
Pasak jo, pardavimai vien vidaus rinkoje sausį-birželį, palyginti su tuo pat laiku pernai, padidėjo beveik 5 proc., arba 2,08 mln. litrų – iki 45 mln. litrų, o pajamos išaugo 18 proc. – iki 26,7 mln. eurų.
M.V.Kirstuko teigimu, pardavimų augimui įtakos turėjo didėjanti nealkoholinių gėrimų apyvarta – palyginti su tuo pat laiku pernai, ji augo 9 proc.
„Kalnapilio-Tauro grupė“ yra viena didžiausių alaus ir gaiviųjų gėrimų gamintojų Lietuvoje. Grupėje dirba 330 darbuotojų.