„Kalnapilio-Tauro grupės“ pajamos pernai augo 9 proc. iki 73 mln. eurų

Danijos „Royal Unibrew“ valdomos Lietuvos alaus gamintojos „Kalnapilio-Tauro grupė“ pajamos pernai siekė 73 mln. eurų ir buvo 9,3 proc. didesnės nei 2020-aisiais, pranešė bendrovė.
„Kalnapilio-Tauro grupės“ generalinis direktorius Marijus Valdas Kirstukas
„Kalnapilio-Tauro grupės“ generalinis direktorius Marijus Valdas Kirstukas / Elijaus Kniežausko nuotr.
Temos: 1 Pajamos

„2021-ieji vis dar buvo smarkiai veikiami pandemijos realijų: griežtą karantiną keitė švelnesni, bet veiklos sąlygas tebevaržantys ribojimai. Nepaisant to, radus verslo augimą užtikrinančius sprendimus, pagrindinius veiklos rodiklius pavyko pagerinti“, – pranešime sakė „Kalnapilio-Tauro grupės“ generalinis direktorius Marijus Valdas Kirstukas.

Bendrovė nurodo, kad pagrindinis įmonės produktas išlieka alus – vien „Kalnapilio“ prekės ženklo alaus pardavimų pajamos augo 5 proc.

Skelbiama, kad per metus grupės eksporto pajamos padidėjo 19,6 proc. Prasidėjus karui Ukrainoje grupė nutraukė produkcijos eksportą į Rusiją ir Baltarusiją metiniai pardavimai į šias valstybes siekė apie 6 mln. eurų – trečdalį viso grupės eksporto.

2021 metais „Kalnapilio-Tauro grupė“ pardavė 159,5 mln. litrų gėrimų, arba 4,2 proc. daugiau nei užpernai.

„Kalnapilio-Tauro grupė“ yra viena didžiausių alaus ir gaiviųjų gėrimų gamintojų Lietuvoje. Bendrovė valdo alaus prekės ženklus „Kalnapilis“, „Tauras“, sulčių prekės ženklą „Cido“, atstovauja alaus prekių ženklams „Heineken“, „Krusovice“, „Sol“ bei gaiviųjų gėrimų ženklams „Pepsi“, „Mirinda“, „7Up“ ir „Mountain Dew“, energiniam gėrimui „Cult“.

Grupėje Lietuvoje dirba 330 darbuotojų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų