„2021-ieji vis dar buvo smarkiai veikiami pandemijos realijų: griežtą karantiną keitė švelnesni, bet veiklos sąlygas tebevaržantys ribojimai. Nepaisant to, radus verslo augimą užtikrinančius sprendimus, pagrindinius veiklos rodiklius pavyko pagerinti“, – pranešime sakė „Kalnapilio-Tauro grupės“ generalinis direktorius Marijus Valdas Kirstukas.
Bendrovė nurodo, kad pagrindinis įmonės produktas išlieka alus – vien „Kalnapilio“ prekės ženklo alaus pardavimų pajamos augo 5 proc.
Skelbiama, kad per metus grupės eksporto pajamos padidėjo 19,6 proc. Prasidėjus karui Ukrainoje grupė nutraukė produkcijos eksportą į Rusiją ir Baltarusiją metiniai pardavimai į šias valstybes siekė apie 6 mln. eurų – trečdalį viso grupės eksporto.
2021 metais „Kalnapilio-Tauro grupė“ pardavė 159,5 mln. litrų gėrimų, arba 4,2 proc. daugiau nei užpernai.
„Kalnapilio-Tauro grupė“ yra viena didžiausių alaus ir gaiviųjų gėrimų gamintojų Lietuvoje. Bendrovė valdo alaus prekės ženklus „Kalnapilis“, „Tauras“, sulčių prekės ženklą „Cido“, atstovauja alaus prekių ženklams „Heineken“, „Krusovice“, „Sol“ bei gaiviųjų gėrimų ženklams „Pepsi“, „Mirinda“, „7Up“ ir „Mountain Dew“, energiniam gėrimui „Cult“.
Grupėje Lietuvoje dirba 330 darbuotojų.