„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Kalnapilio“ vadovas M.Kirstukas prognozuoja smarkų alaus rinkos nuosmukį

Alaus rinka per šių metų devynis mėnesius traukėsi apie 6 proc., pranešime žiniasklaidai rašo „Kalnapilio-Tauro grupės“ atstovai. Tuo metu bendrovės pardavimai didėjo 10 proc., daugiausia dėl smarkiai išaugusios prekybos nealkoholiniais gėrimais.
Marijus Kirstukas
Marijus Kirstukas / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.
Temos: 2 Alus Kalnapilis

Rinką neigiamai veikė emigracija ir visuomenės senėjimo procesai, kasmet augantys akcizo mokesčiai, dėl kurių augo ir galutinės produkcijos kaina vartotojams bei krito pardavimai, neigiamas tendencijas stiprino ir prasta šių metų vasara, rašoma pranešime.

Įmonės generalinio direktoriaus Marijaus Kirstuko teigimu, šiuo metu alaus gamintojų sektorius išgyvena radikalių pokyčių laikotarpį, o prognozes, jog kitais metais ši rinka ir toliau ženkliai trauksis, stiprina tai, kad viešumoje pastaruoju metu „labai aktyviai bandoma neigiamai vaizduoti visą alaus gamintojų veiklą“.

Anot M.Kirstuko, apie 10 proc. šiemet išaugusius bendrus įmonės kiekinius pardavimus didele dalimi lėmė stipriai ūgtelėję nealkoholinių gėrimų produkcijos pardavimai. Skaičiuojama, kad per 2016 metų tris ketvirčius grupė pardavė beveik 10 milijonų litrų gėrimų.

Bendrovės pajamos per 2016 metų 9 mėnesius sudarė 42,5 mln. eurų, tai yra 2 proc. daugiau nei per tą patį laikotarpį praėjusiais metais.

„Kalnapilio-Tauro grupė“ pranešė, kad bendrovės trijų ketvirčių pelnas prieš mokesčius, palyginti su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, mažėjo ir sudarė 716 tūkst. eurų. Pagrindinės pelno mažėjimo priežastys – besitraukiantys alaus pardavimai vietinėje rinkoje, išaugusi produkcijos savikaina, atlyginimų augimas bei itin padidėjusios investicijos į gamybos įrangą ir logistikos procesų tobulinimą.

„Jaučiame, kad valstybinių institucijų spaudimas ir pastangos viešumoje neigiamai atspindėti alkoholio gamintojų veiklą tik stiprės. Jau šiuo metu iš esmės veikiame besitraukiančioje alaus rinkoje ir prognozuojame, kad iki šių metų pabaigos visa rinka fiksuos dar didesnį, apie 7–8 proc., traukimąsi“, – cituojamas „Kalnapilio-Tauro grupės“ generalinis direktorius M.Kirstukas.

Anot M.Kirstuko, susiklosčiusią situaciją bendrovė kompensuoja stiprindama savo nealkoholinių gėrimų pardavimų pozicijas ir eksportą į kitas šalis. Bendrovės alaus produktų eksportas per tris šių metų ketvirčius didėjo daugiau nei 30 proc. Pastebimai augo eksporto rodikliai Kinijoje ir Rusijoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs