Teismas patvirtino susitarimą, kurį Vokietijos automobilių gamintoja pasiekė su Kanados vyriausybe, gruodį įmonei pateikusia 60 punktų kaltinimą.
2016 metais „Volkswagen“ jau sutiko sumokėti beveik 2,4 mlrd. Kanados dolerių baudą, kad atlygintų kanadiečiams, kurie nuo 2009 metų įsigijo apie 130 tūkst. automobilių, neatitinkančių Kanados standartų, taip pat 17,5 mln. Kanados dolerių baudą už melagingą reklamą.
Gruodžio mėnesį, po daugiau nei ketverius metus trukusio tyrimo, Kanada apkaltino automobilių gamintoją sąmoningai importavus į šalį automobilius, kurie neatitiko išmetamųjų teršalų normų.
Baudą „Volkswagen“ turi sumokėti per 30 dienų.
Ši suma, anot prokuroro Tomo Lemono, „yra 26 kartus didesnė nei kada nors Kanadoje už aplinkosaugos įstatymų pažeidimus skirta bauda“.
Rugsėjį Australija bendrovei skyrė daugiau nei 87 mln. JAV dolerių baudą.
Tai sudaro 1450 Kanados dolerių už kiekvieną iš maždaug 130 tūkst. „Volkswagen“, „Audi“ ir „Porsche“ automobilių, importuotų į Kanadą per minėtą laikotarpį, taip pat iš viso 8 mln. Kanados dolerių už vartotojų klaidinimą.
2015-aisiais „Volkswagen“ prisipažino, kad daugiau nei 11 mln. automobilių įrengė programinę įrangą, klastojusią taršos duomenis bandymų metu, kai tuo tarpu kelyje automobiliai buvo iki 40 kartų taršesni.
Vadinamasis dyzelgeito skandalas bendrovei jau kainavo daugiau nei 33 mlrd. JAV dolerių, sumokėtų per mokesčius teisininkams, baudas ir kompensacijas, daugiausia JAV.
Rugsėjį Australija bendrovei skyrė daugiau nei 87 mln. JAV dolerių baudą.
Sausio mėnesį automobilių gamintojas taip pat paskelbė, kad pradėjo derybas, siekdama išspręsti didžiulį ieškinį, kurį pateikė šimtai tūkstančių vokiečių vairuotojų.