„Visame pasaulyje esančius grupės ženklus dabar vienys vienas vardas. Tuo pačiu tai reiškia ir dar stipresnę sąveiką naudojantis vieni kitų kompetencija grupėje. O verslo kryptis išlieka kaip ir buvusi – teiksime klientams įžvalgas ir vertingus duomenis, padedančius verslui augti ar susidoroti su kylančiais klausimais", – sakė bendrovės „Kantar" Lietuvoje direktorius Gytis Juodpusis.
Pasak jo, tarptautinis lengvai atpažįstamas vardas Lietuvos klientams reiškia dar daugiau galimybių naudotis pasauliniais įrankiais ir ekspertų iš 100 šalių patirtimi.
„Lietuvoje TNS vardas žinomas jau beveik du dešimtmečius, iš jų ketverius metus esame „Kantar" grupėje, tad tai nuoseklus žingsnis. Šis vardas – tai ir mūsų tolimesnių inovacijų ženklas. Pasitelkiame dirbtinį intelektą, kitas modernias technologijas ir skirtingų duomenų sugretinimą (data fusion), kad klientams suteiktume įžvalgų apie tai, ką žmonės mąsto, jaučia, kaip jie apsiperka, kas jiems rūpi ir ko tikisi – visa tai, kas reikalinga klientams plėtojant verslą", – sakė G.Juodpusis.
„Kantar" yra viena didžiausių pasaulyje duomenų, įžvalgų ir konsultacijų bendrovių, vienijanti 30 tūkst. tyrimų specialistų daugiau nei 100 šalių. „Kantar" yra ekspertai inovacijų, prekės ženklų, komunikacijos, vartotojų elgsenos ir kitose srityse. Savo klientams bendrovė padeda identifikuoti svarbiausius jų veiklos aspektus, atskleisti dar neišnaudotą potencialą ar pastebėti kritinius momentus bei tinkamai į juos reaguoti.
„Kantar" yra WPP dalis. Tarptautinės „Kantar" grupės paslaugomis naudojasi daugiau nei pusė „Fortune Top 500" kompanijų, o klientų skaičius viršija 8 tūkstančius. Bendrovės įmonėje Lietuvoje dirba 119 darbuotojų.