Kasmet festivalis pritraukia tūkstančius reklamos, komunikacijos, žiniasklaidos specialistų iš įvairių pasaulio šalių. Jame skirtingose kategorijose dėl auksinių, sidabrinių ir bronzinių „liūtų“ statulėlių bei „jaunųjų liūtų“ medalių ir didžiųjų „Grand Prix“ prizų varžosi keliasdešimt tūkstančių reklamos, komunikacijos, rinkodaros darbų.
Antradienio vakarą prestižinį „Grand Prix“ apdovanojimą pelniusią „Penny: The Wish“ reklamos idėją sukūrė didžiausia nepriklausoma ir partnerių valdoma kūrybinė agentūra Europoje „Serviceplan“, o nufilmavo Lietuvos reklamos gamybos agentūra „Magic Films“.
Trečiadienio rytą savo „Facebook“ paskyroje jie rašė: „Praėjusį vakarą Kanuose Penny filmas „The Wish“ pelnė Didįjį liūtą už kino amatą. Esame labai dėkingi, kad galėjome filmuoti šią gražią kampaniją Vilniuje.“
„Magic“ vykdomasis prodiuseris Aurimas Pukevičius komentuodamas 15min neslėpė džiaugsmo: „Mums, kaip gamybos kompanijai iš Lietuvos, tai yra pirmas tokio lygio apdovanojimas, aukštesnės kartelės jau nebėra. Esame pakylėtoje nuotaikoje, labai džiaugiamės.“
Jo teigimu, pasiruošimas filmavimui truko tris savaites, o pats filmavimas – 4 dienas. Filmuota buvo Vilniuje esančiame Lietuvos parodų ir kongresų centre „Litexpo“.
Aukštesnės kartelės jau nebėra.
Paklaustas, ar tikėjosi tokio įvertinimo, A.Pukevičius neslėpė – vaizdo klipo sėkme buvo užtikrintas, bet šio apdovanojimo nesitikėjo.
„Kai išeina klipas, vyksta daug festivalių. Kanai kaip ir baigia [festivalių] metus. Visuose festivaliuose šis klipas nuskynė daug laimėjimų, tad matėme, kad tai įvyks, tik tikėjomės sidabro. Ačiū mūsų vokiečių partneriams, kurie atvyko filmuoti pandemijos metu ir mumis pasitikėjo. Esame labai patenkinti“, – įspūdžiais dalijosi A.Pukevičius.
Kaip savo „LinkedIn“ profilyje rašė „Magic Films“, Vokietijos prekybos centrui „Penny“ skirtame kalėdiniame filme klausiama, kaip Z karta gali susigrąžinti jaunystę, kurią prarado per pandemiją, kartu su prekės ženklo įsipareigojimais suteikti patirčių.
„Penny“ arba tarptautiniu mastu „Penny Market“ yra Vokietijoje įsikūręs nuolaidų prekybos centrų tinklas, valdantis 3550 parduotuvių.
O reklamos agentūros „Not Perfect Vilnius“ plačiai pasaulyje nuskambėjusi kampanija „Paskambink Rusijai“ (angl. „Call Russia“) nominuota „Titanium“ kategorijoje.
Reklamos specialistas, UAB „Not Perfect Companies“ vadovas Paulius Senūta, pristatydamas kampaniją „Paskambink Rusijai“, pranešime spaudai pabrėžė, kad patekti tarp 24 geriausių darbų yra beprotiškai didelis pasiekimas. „Visi laukiame gerų žinių ir kitose kategorijose, kurių kandidatų laimėti sąrašai dar nepaskelbti“, – teigė P.Senūta.
P.Senūta teigia labiausiai vertinantis tai, kad šiame konkurse galima save išbandyti pasauliniu lygiu, mat festivalyje kasmet dalyvauja apie keliasdešimt tūkstančių darbų – konkurencija čia išties milžiniška.
Atskirų kategorijų finalininkai bei laimėtojai bus skelbiami visos šios savaitės metu, o pagrindiniai „Kanų liūtų“ laimingieji paaiškės birželio 24 d. vakarą.
Su „Kanų liūtų“ apdovanojimais lietuviai yra grįžę tris kartus. 2007 m. agentūra „Universal Trendmark / McCann“ laimėjo sidabrinį „Liūtą“ už kūrybiškiausią žiniasklaidos panaudojimą, įgyvendinant įmonei „EMP“ kurtą kampaniją.
2013 m. „Not Perfect | Y&R Vilnius“ agentūra parsivežė bronzinį „Liūtą“, gautą lauko reklamos kategorijoje už spaudos darbą „Kakta“, skirtą Vilniaus knygų festivaliui.
2015 m. agentūros „New!“ komanda, Žygimantas Kudirka ir Lina Marcinonytė, laimėjo sidabrą „Jaunųjų liūtų“ konkurse.