Sveikatos kategorijoje „Grand Prix“ laimėjo reklama „Meet Graham“. Šios reklamos kūrėjai primena visiems, kokie pažeidžiami esame keliuose.
Siekdami tai parodyti susivienijusi menininkės, chirurgo ir mokslininko komanda sukūrė žmogų, vardu Grahamas, kuris galėtų išgyventi mūsų keliuose, t.y. jis būtų atsparus galimiems sužeidimams. Grahamas atrodė taip keistai, kad kampanija netruko sulaukti didelio dėmesio visame pasaulyje. Šią kampaniją sukūrė agentūra iš Melburno „IClemenger BBDO“.
Net tris „Grand Prix“ laimėjo paprasta, bet labai paveiki reklama „Fearless Girl“, kurią sukūrė agentūra „McCann“.
Kampanijos esmė – labai paprasta: Volstrite buvo pastatyta drąsios ir ryžtingos mergaitės skulptūra. Ji tapo simboliu kovos už lygias moterų teises. Paprastas sprendimas sulaukė didelio dėmesio, daugybė moterų fotografavosi atkartodamos mergaitės pozą, o socialiniuose tinkluose tai tapo tikru virusu. Akivaizdu, kad ir „Kanų liūtuose“ 0 taip pat. Žiuri akcentavo, kad ši reklama yra universalios kalbos, ją suvokti ir priimti netrukdo nei kalbos barjerai, nei geografinė padėtis, nei kiti skirtumai.
„Promo Lions“ kategorijoje nugalėjo „Boost your voice“ reklaminė kampanija, o „Print & Publishing Lions“ kategorijoje triumfavo „Burger King“ reklama.
Auksiniai, sidabriniai ir bronziniai liūtai taip pat atiteko reklamoms, kurios skleidžia žinią ir skatina veikti. Daug dėmesio sulaukė pabėgėlių klausimai, moterų lygybės kampanijos, reklamos, kurios kalba apie smurtą prieš moteris namuose.
Tarptautiniams „Kanų liūtų“ apdovanojimams kasmet nominuojama apie 40 000 reklamos, rinkodaros, viešųjų ryšių darbų, kurie 24 kategorijose varžosi dėl bronzos, sidabro ir aukso „Liūtų“ bei didžiųjų „Grand Prix“.