„Kanų liūtuose“ triumfuoja pasaulį keičiančios reklamos

Tarptautinis kūrybiškumo festivalis „Kanų liūtai“ įsibėgėjo ir vis stipriau jaučiama, kuo reklamos pasaulis kvėpavo šiais metais. Neabejotinai, šiais metais daugiausia dėmesio sulaukė reklamos su stipriomis žiniomis, o didžiausiu akcentu tapo visuomenės keitimas. Tuo galima įsitikinti pažiūrėjus į „Grand Prix“ laimėtojų darbus. Žiuri šiemet didžiausią dėmesį kreipė į tas reklamas, kurios ne tik neša stiprią žinią, bet ir skatina veikti, žengti visuomenę į priekį.
Kanų liūtai. R.Rutkauskienės nuotr.
Kanų liūtai. R.Rutkauskienės nuotr.

Sveikatos kategorijoje „Grand Prix“ laimėjo reklama „Meet Graham“. Šios reklamos kūrėjai primena visiems, kokie pažeidžiami esame keliuose.

Siekdami tai parodyti susivienijusi menininkės, chirurgo ir mokslininko komanda sukūrė žmogų, vardu Grahamas, kuris galėtų išgyventi mūsų keliuose, t.y. jis būtų atsparus galimiems sužeidimams. Grahamas atrodė taip keistai, kad kampanija netruko sulaukti didelio dėmesio visame pasaulyje. Šią kampaniją sukūrė agentūra iš Melburno „IClemenger BBDO“.

VIDEO: MEET GRAHAM - Cannes Lions 2017

Net tris „Grand Prix“ laimėjo paprasta, bet labai paveiki reklama „Fearless Girl“, kurią sukūrė agentūra „McCann“.

Kampanijos esmė – labai paprasta: Volstrite buvo pastatyta drąsios ir ryžtingos mergaitės skulptūra. Ji tapo simboliu kovos už lygias moterų teises. Paprastas sprendimas sulaukė didelio dėmesio, daugybė moterų fotografavosi atkartodamos mergaitės pozą, o socialiniuose tinkluose tai tapo tikru virusu. Akivaizdu, kad ir „Kanų liūtuose“ 0 taip pat. Žiuri akcentavo, kad ši reklama yra universalios kalbos, ją suvokti ir priimti netrukdo nei kalbos barjerai, nei geografinė padėtis, nei kiti skirtumai.

VIDEO: ‘Fearless Girl’ Violates My Rights, Claims Wall Street ‘Charging Bull’ Sculptor | TODAY

„Promo Lions“ kategorijoje nugalėjo „Boost your voice“ reklaminė kampanija, o „Print & Publishing Lions“ kategorijoje triumfavo „Burger King“ reklama.

Auksiniai, sidabriniai ir bronziniai liūtai taip pat atiteko reklamoms, kurios skleidžia žinią ir skatina veikti. Daug dėmesio sulaukė pabėgėlių klausimai, moterų lygybės kampanijos, reklamos, kurios kalba apie smurtą prieš moteris namuose.

Tarptautiniams „Kanų liūtų“ apdovanojimams kasmet nominuojama apie 40 000 reklamos, rinkodaros, viešųjų ryšių darbų, kurie 24 kategorijose varžosi dėl bronzos, sidabro ir aukso „Liūtų“ bei didžiųjų „Grand Prix“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis